2010/06/27

Nowe kostiumy SPLASH - spoiler

34 komentarze:

  1. ale chyba nic nie kupię
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość fajne .
    I na pewno sobie któryś kupię .
    Na pewno będzie to dwu częściowy, bo osobiście uważam, że one są ładniejsze .

    OdpowiedzUsuń
  3. są całkiem ładne, ale nic nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne są czarne i te w kwiatki :P

    Miss.Bou

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny jest ten drugi w kwiatki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne są :P
    na 99% coś kupię :D

    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  7. Są bardzo ładfne :)
    Napewno kupie ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio jak widziałam spoilery z tymi kostiumami to były komentarze typu " o fuu ", ale nie pamiętam gdzie xd
    Ładne ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. wiecie że w polsce ma być edycja antm? - modelki.tvn.pl

    Justyna-14

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten jeden stroje pojawiły się już w starplazie. ; )) Był jako Wybór dnia. ; ))
    a tak wg to bardzo ładnee.! ; ))

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko ostatni mi się podoba . x D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie kupie , chyba .. ;p


    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  13. ym ten 2 w 1 rzedzie jest w najczesciej kupowanych a stanik z 2 w 2 rzedzie jest w starplazie ; P

    OdpowiedzUsuń
  14. a teraz ten 1 w 2 rzedzie jest w ulubionych!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosiu a co z tymi flagami jako prezent ? Bo ja jeszcze tej swojej nie dostałam . Werucccia_xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi osobiście podoba się pięć kostiumów :) Tylko dziwne jest to że stanik od jednego kostiumu jest w nowościach w starplaza a reszty nie ma :/
    kizia80

    OdpowiedzUsuń
  17. Nowe Hot Buys:
    http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2450yf8&s=6

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne, ale ostatni moim zdaniem jest ochydny, ale to tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  19. ten w kwiatki jest śliczny ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. niektóre są ładne ale nic nie kupię....

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet mogą być. ;)
    Mi się podoba ten w kwiaty i ten w panterkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmmm nawet ładne te stroje :)

    OdpowiedzUsuń