2010/06/17

Wyniki eliminacji

Oto lista osób które wyłoniłam w eliminacjach:

1. misseczka105
2. Oumpalumpa
3. OrsaySuite_-
4. andrzelikag
5. misia79
6. pati-patkax33
7. MissNicol_2009
8. ^Imanaya^
9. xOlinkAx
10. jarus55
11. Erykardo
12. Paula2323
13. gonia4590
14. marta18
15. Dulce__94
16. Maggie_Grace
17. MissRoxana27
18. patcoo
19. paulinarihanna
20. alexa235
21. Lucas.Poland
22. good_look_18
23. wertelka1430
24. Serduszkomisia
25. maki_6
26. Justyna-14
27. asiunia088
28. MissPrincessek
29. stelka
30. klaudynka10244
31. Ginny___Weasley
32. Patka_pati
33. adusia_1997
34. Hadita6
35. miqusia
36. Dominika23
37. Angel94_12
38. MileyStarxD
39. Grapcio123
40. Madzia253
41. Ewa_Farna_xD
42. lausiek
43. Miss.Bou
44. Metamorfozy-Stardoll
45. olaaaaaa
46. Kina1112
47. milka981
48. MisKate789
49. MisiA_CzekoladA
50. K.G.11
51. agentura
52. AaNnIiTtAaaa
53. paula9722
54. EnnKatte
55. Pink-princes1
56. wiczkaa
57. ana_0011
58. paula3952
59. Princeska8
60. Kindzia1111
61. krzysio100
62. CrAzY_GiRl_8_
63. martalyjak
64. q.na
65. misiunia-unia
66. Pucka_love1996
67. KUBAWIKI97
68. oluu_-
69. eluna_95_13
70. Sweet0Monisia

Już niedługo zorganizuję specjalny konkurs niespodzianka tylko dla tych osób !!! Zapamiętajcie swój numerek !!! Będzie Wam potrzebny później!!!

73 komentarze:

  1. szkoda że mnie tu nie ma ;/
    lady.pikul

    OdpowiedzUsuń
  2. AAle super, dostałam się :))
    Jestem 43 :P

    OdpowiedzUsuń
  3. super , dziękuje ;]
    Mam numerek 33.

    OdpowiedzUsuń
  4. super :P!
    dzięki wielki
    mam numerek 7.
    :)
    pozdrawiam :D

    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma mnie ; /
    Na stardoll _AloFFana_xD .

    OdpowiedzUsuń
  6. O jeju :)
    Jestem pierwsza^^
    Dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest ! Przeszłam ! Udało mi się . Dziękuję i gratki dla innych . :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super, udało mi się, dziękuję ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też przeszłam dalej..dzięki ;* Jbc. Metamorfozy-stardoll to MissSylwiaa

    OdpowiedzUsuń
  10. super :) dostalam sie . nr 42 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest! Jestem!!! Super, że mnie pamiętasz ;] Teraz, jak wiem, że mnie znasz, będę komentować każdą notkę ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, ja również się dostałem. :))

    Erykardo

    OdpowiedzUsuń
  13. Najpopularniejsi oczywiście ;) I ta misseczka to we wszystkim wygrywa -_-

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej! Dostałam się! Tylko ja jestem Mudzia253 a nie Madzia253:/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jupi !
    65 ^^
    Myślałam że już mnie nie będzie ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej, dzięki Małgosiu! I ten numerek :D 69 to debeściak ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda że mnie nie ma
    MssWiki2010

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję . : *
    38 - przynieś mi coś . x D

    OdpowiedzUsuń
  19. Hura dostałam się jestem taka szczęśliwa, gratki dla wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
  20. supcio jestem :D:D:D:D na końcu ale jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. i dziękuję Gosiu :*:*:*:* ale mam prośbę. niech to będzie tak o 21 bo wcześniej nie mam czasu, ale myślę że dużo osób woli później

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem zaszczycona ;D

    dziękuuje;*

    olaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zwykle nie ja... !
    Chociaż raz powinnam dostać prezent!
    Ciekawe ,że przez przypadek i Lucas.Poland jest i KUBAWIKI97.
    Jedno wieeeelkie rozczarowanie !


    Dusialala

    OdpowiedzUsuń
  24. Ty wyżej .
    Nie miej do Gosi jakiś bezsensownych zażaleń czy pretensji .

    Nie nasza wina że w konkursach ci się nie udawało ... a co Lucas i Kuba nie mogą być ? Gosia ich na pewno kojarzy więc o co chodzi ...

    I nigdy cię nie widziałam w komentarzach .

    OdpowiedzUsuń
  25. mnie nie ma trudno ;(
    trudno .
    :)
    Gratuluję wam wszystkim ;P

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. bardzo dziękuję ;*
    2. nazywam się alexa_542 :)
    (chba o mnie chodzi, skoro nie ma tem żadnej alexa235 )

    OdpowiedzUsuń
  27. Wielkie dziękuje Gosiu ;**
    Myślałam że nie przejdę ale przeszłam :)

    jarus55
    Mój numer to 10

    OdpowiedzUsuń
  28. jupiii !
    dostałam się , dzięki ;**
    i mam nawet nr 2 ;d

    OdpowiedzUsuń
  29. Tiaaa... no nie udało się widocznie jeszcze jestem za krótko na blogu i pomimo tego że staram się udzielać w każdym poście (no oprócz reklam bo tam nie mam za dużo do powiedzenia) to widocznie nie wystarczająco (a że nigdy nie zadążam na konkursy to już inna sprawa...chyba :P) :( Ale gratuluję wszystkim z listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda że się nie dostałam ;////

    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  31. Szkooda że mnie nie ma ; ((

    Nio ale gratulacje dla innych ; D

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję i Serdecznie Dziękuję :D
    Skomentuje teraz notki ,bo dawnoo tego nie robiłam :))
    Niektórzy są żałośni,popularni ,niby przeszli ? Misseczka105 ciągle wygrywa ?
    Bozz..ale brednie ,to że ktoś ze 2 razy wygrała to nie znaczy od razu 'ciągle'.Jeśli nie znasz znaczenie tego wyrazu to go nie używaj ,po prostu ..<--tyczy się to do jednej z osób .
    Jeszcze raz dziękuję i życzę powodzenie :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Łiiii jestem na liście! I to jeszcze mam niesamowite szczęście, bo spośród 70 osób ja mam 13 numerek! A z moją kochaną, szczęśliwą liczbą 13 nigdy się nie rozstaję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ;///
    Nie ma mnie tu
    choć dużo Spw,rawdzałam notki ;(

    OdpowiedzUsuń
  35. Super, że się dostałam. I do tego mam łatwy numerek :)

    OdpowiedzUsuń
  36. a co do konkursu niespodzianki - myślę, że większości osób pasowało by ok. 18, 19

    OdpowiedzUsuń
  37. A ja jestem na blogu od niepamiętnych czasów... Zaczęłam go czytać, gdy Gabi była jeszcze sama :))

    OdpowiedzUsuń
  38. K.G.11 dzięki za wsparcie.
    Niektóry po protu nie potrafią się pogodzić z przegraną.

    życzę wszystkim powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. jeeea, numerek 35. dzięki. :>


    miqusia

    OdpowiedzUsuń
  40. jak to mnie nie ma ! ? ! wygralam konkurs na aktywnosc komentuje kazdego posta .. doslownie kazdego ! bylam w pierwszej 3 w konkursie miss sixty . ! Często informuję was o różnych rzeczach ! .

    OdpowiedzUsuń
  41. Hadita6 dziwne... bo Cię też pod żadnym postem nie widziałam !

    OdpowiedzUsuń
  42. jak to mnie nie ma ! ? ! wygralam konkurs na aktywnosc komentuje kazdego posta .. doslownie kazdego ! bylam w pierwszej 3 w konkursie miss sixty . ! Często informuję was o różnych rzeczach !

    OdpowiedzUsuń
  43. O fajnie jestem, również jak wiele osób wyżej myślałam, że nie przejdę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  44. witam.
    Co mam zrobic by w przyszłosci dostac sie na taka liste?

    OdpowiedzUsuń