2010/06/30

Reklama - eska104

Hej jestem eska104.

Robię wielkie losowanie w którym można wygrać dużo LE, DKNY, sd i innych rzeczy !

A oto nagrody :
- 1x 200sd
- 2x 100sd
- 3x 50sd
- 30x prezenty
- 5x reklama na blogu (stardoll-kropka.blogspot.com)
- 10x Wpisy gdzie się da
- Daszek LE ( niebieski )
- LE rose print tunic
- Belinda dress
- LE Studded Ballet Flats
- LE Slashed Leggings
- LE geometric tube top
- ANTIDOTE Mint black tie
- LE Spotted panther Tee
- LE chain Necklate
- DKNY black LongSleeve shirt
- DKNY lip print blouse

Jest bardzo dużo nagród więc jest o co walczyć, a co musicie zrobić?

* Rejestrujecie się przez ten link:
zapunktuj.pl/rejestracja,26225.html

* Wpisujecie dane

* Nie wiesz co to ID? Wejdź na swój profil nk i tam są takie cyferki na górze

* Potwierdzamy e-mail

* Wpisujemy się do mojej księgi gości że się zarejestrowaliście

* Ja wam daje numerek a wy bierzecie udział w losowaniu!


NIE OSZUKUJCIE ŻE SIĘ ZAREJESTROWALIŚCIE BO JA TO SPRAWDZĘ!

ACHA PISZĄC W MOJEJ KSIĘDZE GOŚCI PODAJCIE SWÓJ NICK NA STRONCE, JEŻELI NIE PODACIE JA WAS IGNORUJE I NIE BIERZECIE UDZIAŁU W LOSOWANIU !, ABY LOSOWANIE SIĘ ODBYŁO MUSI SIĘ ZAREJESTROWAĆ PRZYNAJMNIEJ 200 osób !!! WIĘC DO ROBOTY!!!

31 komentarzy:

  1. Thx :D
    Rejestrujcie się bo warto !
    I wpisujcie do GB!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja sie rejesteruje qbritneyq

    OdpowiedzUsuń
  3. Great!
    I will sign her GB maybe =p

    GothRibbon

    OdpowiedzUsuń
  4. sorry, ale się nie zarejestruje

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czuy sie zarejestruje, zobacze .

    OdpowiedzUsuń
  6. możecie mi dać link do tej księgi gości ?? :D bo juz wszytsko zrobiłam tylko tego nie moge ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Sorry , ale nie zarejestruje się !


    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  8. to wejdź do mnie i u góry będzie ::)

    OdpowiedzUsuń
  9. moze tak jeszcze wiecej tych reklam ? !
    ten blog schodzi na psy... mowilas ze reklam malo bedzie ale jak widac jest tu ich nasrane ze tak powiem....
    beznadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ok :)
    Ale zgadzam się że na tym blogu jest za dużo reklam .... .

    OdpowiedzUsuń
  11. www.OficjalnyBlogStardoll.blogspot.com
    _________________________________
    oficjalny Blog Stardoll- nowości na bieżąco ! Zobacz nie pożałujesz !

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle ze jak wchodze na nk na profil to cos takiego mi sie pokazuje:

    www.nk.pl/#profile

    Bez rzadnego numerku :(

    OdpowiedzUsuń
  13. em no wąłśnie..blog schodzi na psy. Coraz mniej notek [rozumiem ze wakacje ale..] STARDOLL IMPORT < 3.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zarejestrowałam się. ;)
    jako: magda_96_96_96

    Mój nick na Stardoll: 19magda96

    OdpowiedzUsuń
  15. nom , ja też niestety mam już konto..

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam dla Was zaproszenie na mojego bloga:

    kochane-stardoll.blogspot.com/

    Jest on poświęcony stronce stardoll:) Bardzo lubię tam wchodzić, bo jest to zabawa dla dziewczyn w każdym wieku;p A możesz się wykazac znajomością mody, itd;p Mój nick na stardoll to: crazyemo17

    ps: jeżeli tego nie lubicie oszczędźcie głupich komentarzy typu: żal.. Bo one świadczą tylko o inteligencji człowieka ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Za stardolary z reklam są nagrody na konkursy. Więc nie wiem poco tyle marudzenia.
    Nie chcecie nie czytajcie ogłoszeń.
    A blog jest świetny.
    Mam nadzieje że jeszcze długo będę mogła go czytać;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ja się nie mogę zarejestrować :( Piszę mi coś.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nom super nagrody ale mam już konto ;((

    A z tymi komentarzami się po części zgadzam, bo już dawno nie było konkursu - zagadki i nie piszecie tak często notek jak kiedyś ;( Już ominęłyście jakoś 3 darmówki i mimo tego że parę osób pisało pod postem instrukcje itp. to i tak tego nie napisałyście... Gosia dba najlepiej o ten blog moim zdaniem tylko że teraz wzięła sobie "Urlop" ale i tak pisze notki jak ma czas i za to ją podziwiam :** Mam nadzieję że coś zrobicie z tymi brakami na blogu bo jedyne co teraz widzę ta tym blogu to najczęściej są reklamy... No może czasem są jakieś nowości ale nie jest tak jak było kiedyś... ;((

    Pozdrawiam :**
    good_look_18

    OdpowiedzUsuń
  20. :P
    ok.

    założę sobie tam konto :)

    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  21. zgadzam się z good_look_18 ma rację . ; pp

    a co do tematu nie wiem czy wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zarejestrowałabym się , tylko nie mogę wpisać tego ' ID ' ...

    OdpowiedzUsuń
  23. głupie to -.- nie zakładam tam konta. ja nie mam nk nawet..

    OdpowiedzUsuń