2010/06/16

Spoiler nowej szminki z LUXE

Ja się już nie mogę doczekać, a wy?

39 komentarzy:

  1. Na pewno będą super! Czekam..!

    Kejti93

    OdpowiedzUsuń
  2. No wreszcie jakaś błyszcząca szminka :] Nie mogę się doczekać :]

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  4. yeah, brokatowe.. :D ja czekam najbardziej na blyszczyki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe czy one rzeczywiście będą takie ' błyszczące ' jak na obrazku czy to tylko tak dla ' szpanu ' ..

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda świetnie. Ciekawe tylko, czy na ustach MeDoll też będzie się "błyszczeć" jak prawdziwy błyszczyk...? Mam nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli faktycznie to będzie taki błyszczyk w szmince i brylanciki będzie widać na ustach, to kupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie moge sie doczekac!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez nie moge się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  10. a i zapraszam do bazaru potrzebuje sd a zaraz nowa kolekcja. tanie ceny. a i jak będę mieć sd na pewno kupię

    OdpowiedzUsuń
  11. też się już doczekać nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej , jeżeli nie lubisz takich wiadomości to sorry . Moja przyjaciółka pragnie zostać CG , więc proszę zagłosuj na nią 5/5 Angeliika342 , oczywiście jak zostanie ona CG rozlosuje nagrody takie jak :

    2x SS za 10.98

    5x Ciuchy z jej szafy

    1x 100 sd

    Bardzo warto , więc zagłosuj

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też :]
    Ciekawe czy dużo będzie tego wszystkiego ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. No ciekawe, ciekawe czy ładnie będą wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń