2010/06/18

Spoiler

48 komentarzy:

  1. Nie które są ładne.

    wemm2000
    O 3 raz jestem pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. mogą być

    i przepraszam ,że ostatnio nie komentowałamm

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow 3 niesamowite ! Ale co do postu podoba mi się jedna sukienka ta od prawej strony nad bluzką z paskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda niektóre spoilery są całkiem fajne.
    A przy okazji zachęcam was do odwiedzenia mojego apartamentu mam do sprzedania 2 bluzki z kolekcji Le za 12 i 14 stardollarów.
    Nie są markowe ale sa bardzo podobne do prawdziwych Le

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się wydaje że te rzeczy np. czerwony spodnie i te 2 czerwone sukienki to będzie szablon w stardesign ;D Bardzo bym chciałaa xD :P

    good_look_18

    OdpowiedzUsuń
  7. Popieram good_look_18 - pewnie te 2 sukienki i spodnie będą w StarDesign . : )

    A tak ogólnie to ciuchy przypominają mi ciuchy z tej nowej lalki dla ss - Julianne Moore . ; D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne !

    zapraszam na mojego bloga właśnie odbywa sie tam konkurs , na doładowanie ss !

    gwiazdy-xd.blogspot.com

    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre ubrania są bardzo ładne, a na niektóre to nawet patrzeć nie mogę .

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna ta czerwona sukienka, 5 od lewej.

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi się nie wydaje, żeby to były szablony. Szczególnie ta druga czerwona sukienka. Ona się błyszczy i ma zagięcia, więc nie może być szablonem.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie podobają mi się . ;/
    mogły być ładniejsze.

    na stardoll - DoOmcia. ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. fufufufufu. xd jedynie ładna ta czerwona sukienka 3 od prawej xdd

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio, wszystkie ciuchy są czerwone. ;-]

    OdpowiedzUsuń
  15. :P
    mi się podobają :)
    hmy :P
    i co tu więcej pisać po prostu są ładne :)

    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  16. jedna rzecz mi się podoba taka bluzka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. hmm... nie podobają mi się. jedynie czerwona sukienka i ostatecznie bluzka w cekiny.

    OdpowiedzUsuń
  18. aha i mam nowość: błyszczyk w LUXE teraz inaczej maluje. według mnie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wejdźcie na blog o stardoll: Stardoll-Nowe.Blogspot.Com. !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie są złe, ale ładne też nie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnee. Nie wiem dlaczego ale zdaje mi się, że to kolejne piętro Miss Sixty xd

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie za fajne .
    Takie zwyczajne ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. takie pół na pól - niektóre fajne, a inne kompletna klapa

    OdpowiedzUsuń
  24. Darmowa sukienka z Turcji
    1. Wchodzimy na www.gizlibak.com
    2. W okienko wpisujemy www.stardoll.com
    3. Logujemy się.
    4. W okienko gdzie znajduje się adres www.stardoll.com, wklejamy www.stardoll.com/pl/contest/finish.php?id=321
    5. Sukienka czeka w prezencie przy szafie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej, właśnie coś odkryłam z koleżanką, nie wiem czy wszyscy o tym wiedzą,. ale w Medoll edytorze można przesuwać włosy do góry i na dół. Napiszcie o tym, jestem długo na stardoll a dowiedziałam się dopiero teraz, pewnie niektórzy też się teraz dowiedzą :)

    Esmie_Stewart i MissYou998

    OdpowiedzUsuń
  26. Hania - też nie dawno to odkryłam i szczerze nie kręci mnie to . XD

    OdpowiedzUsuń
  27. A spoilery słabe .. nie są ładne .

    OdpowiedzUsuń
  28. ŁĄdne rzeczy nawet a szególnie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi sie podoba sznurek do bluzy albo do tuniki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. a mi się nic nie podoba :( jakieś takie byle co ...

    OdpowiedzUsuń
  31. Najfajniejsza czerwona z bufkami .

    OdpowiedzUsuń
  32. mnie osobiście się nie podobają.:(
    katie828

    OdpowiedzUsuń