2010/06/16

ON FIRE


Nowy styled outfits: On fire

42 komentarze:

  1. Poprzednie Styled Outfits były lepsze. Ogólnie stardoll się pogarsza - nowe sklepy otwarte zaledwie przez miesiąc, do tego coraz droższe ubrania...
    Mój nick na stardoll to Polcia295

    OdpowiedzUsuń
  2. takie dziwne - nie podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorąąąca kolekcja... Mi się ostatnio żadna z tych stardollowych kolekcji nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz wygląda nudnie, ale patrzyłam spoilery to ubrania są fantastyczne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. też się zgadzam, że średnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka ładna.

    NicoleYorinsit

    OdpowiedzUsuń
  7. tez uwazam ze nie zachwycaja

    OdpowiedzUsuń
  8. z tylu to ona ogon ma czy co to ? . wgl . nie postarali sie .

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie to wyjdzie Już nie mogę się doczekać ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ba razie trudno mi ocenić, bo nie wiem jakie będą ubrania, aczkolwiek temat ciekawy. Była woda to jest i ogień:)

    OdpowiedzUsuń
  11. chcciałam poinformować, że jest wyprzedaż w mini-shopie.

    OdpowiedzUsuń
  12. była ziemia , woda i brakuje teraz tylko powietrza

    OdpowiedzUsuń
  13. Może być fajne ... zobaczymy co to będzie . ; ]

    OdpowiedzUsuń
  14. ej madziara powiesz skąd bierzesz spoilery??? pliss bo ta strona z której wcześniej brałam nie działa...

    OdpowiedzUsuń
  15. tak ale teraz będą mocne krwiste kolory hm...sexi ;] hehe zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie sobie nic specjalnego;(

    OdpowiedzUsuń
  17. a czemu ta dolka taga gruba ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm... Ciekawe czy będą ładne ciuch ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe , jakie ceny , xdd

    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeciętne :/ Admini widac mają wszystko w dupie.

    OdpowiedzUsuń
  22. zgadzam się z Rainey i eluna_95_13

    OdpowiedzUsuń