2010/06/25

Sklep Sonia Rykiel tylko przez miesiąc

31 komentarzy:

  1. Ja to już wczoraj wiedziałam . xd
    Szkoda . ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. są tam nawet, nawet ciuchy, ale i tak nic nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu....Gaba zamknęła KG.A chcę reklame mojego nowego bloga w pasku bocznym na tydz. komu mam zapłacić i jak się do Gaby odezwać ( PS. GG mam zwalone to nici :/ )

    OdpowiedzUsuń
  4. ta reklama była już wczoraj :)). do przewidzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. No wiadomo, że tylko miesiąc jak zresztą wszystkie prawdziwe marki. :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Wejdźcie na martalyjak on lubi abażur.

    OdpowiedzUsuń
  7. To fajnie na pewno wejdę abażur to jest coś dla tych co mają to coś. męską wolę.

    OdpowiedzUsuń
  8. karolinaaa1013
    Nie zgodzę się ;]A DKNY ? Wymyślone ? ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle , limitowana edycja ;))


    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  10. sklep był już wczoraj :P
    ale nie miałam sd a teraz mam
    na 1000% kupię sweterek i bluzkę :D

    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  11. ZNOWU ! Oni chyba robią sobie z nas jaja ! ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne są ciuchy ale nic nie kupię;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Racja, można było przewidzieć

    OdpowiedzUsuń
  14. żal, kupie może z 3 ciuchy, wogle teraz takie beznadziejne ciuchy dają

    OdpowiedzUsuń
  15. No cóż, brak stardollarków.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak , ta informacja była wczoraj , ale Gosia , lub Gabi mogły nie zauważyć . ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  17. No ale trzeba się przyzwyczajać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też tak myślałam, tak jak wszystkie inne sklepy ;(

    OdpowiedzUsuń