2010/06/15

Free sweet site

Wiem że kilka razy o tym już pisałam, ale od tej pory przybyło dużo nowych czytelników którzy pewnie się skuszą :) Zapraszam do czytania :)



Jest taka strona na której jeśli zbierze się 1.000 punktów, można zamieniać punkty na słodycze. Wysyłane są one w paczkach (za darmo, za nic się nie płaci) , jest to sprawdzone (dostałam już z 10 paczek).

Są tam kit-katy, BOUNTY, żelki haribo, batonik GALAXY i dużo więcej pysznych rzeczy! Zarejestruj się! Nic nie stracisz, punkty zbiera się szybko a ty możesz tylko zyskać.

Ja sama też zbieram punkty. Mam już 750 i to dzięki wam, poprzez link na który się rejestrujecie. Więc proszę, to zajmie tylko chwilkę.

instrukcja rejestrowania:

1. Aby się zarejestrować wchodzimy tutaj.

2. Wypełniamy formularz i ankietę. (dane osobowe muszą być prawdziwe ale te o rodzinie nie muszą)

3. Odbieramy email z linkiem aktywacyjnym.

Aby zbierać punkty trzeba:

- zapraszać znajomych, rejestracja jednego znajomego to 25 pkt
- wypełniać oferty na stronie głównej i w menu po lewej stronie


na start dostaniecie 100 pkt.


PS: Jeśli możecie, zagłossujcie na mnie w ankiecie tutaj <---

43 komentarze:

  1. ahh pierwsza <3

    i coś jeszcze:
    ja tam przestałam wchodzić xd
    byłam na tej stronie z jakieś pół roku temu O.o

    OdpowiedzUsuń
  2. po prostu mi rodzice nie pozwalają ;( ale jak będę miała 13 latek to na pewno się zarejestruje

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dawno nie byłam , muszę sobie tam wejść . : P

    OdpowiedzUsuń
  4. szczerze , nie kręci mnie to . ; pp

    OdpowiedzUsuń
  5. spróbuję , ale nie wiem czy mi się uda tyle zebrać ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam pytanie czy jak wypełniam dane o np przyznanie karty kredytowej to te dane muszą byc prawdziwe??

    OdpowiedzUsuń
  7. ja miałam 2 paczki xxd ale dostalam w jednej paczke haribo 1 bounty i 2 kit katy a w drogiej 5 paczek haribo i 2 galaxy a wy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam już tam konto ale dobrze że piszesz

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze , ze przypominasz , xddd

    gwiazdy-xd.blogspot.com

    Komentuj, obserwuj baw się !

    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  10. eee nie chce mi się i po co mi to

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam konto, ale póki co tylko zbieram punkty. Niestety rodzice nie pozwalają mi, może potem jakoś ich przekonam :( Mimo iż mam 13 lat. Dziwnych mam starszych, naprawdę. I jak tu ich przekonać? HeLp :((

    OdpowiedzUsuń
  12. Hm.. Pytanie czy to jest bezpieczne? W końcu nie ma nic za darmo więc trochę to dziwne ;p ale myśl o darmowych słodyczach Ah.. ;p Sama nie wiem co o tym myśleć :]

    OdpowiedzUsuń
  13. hmm....no fajna ta strona tylko trochę to dziwne . ; 3

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam ale nie wiem jak oferty wypełniać :( Na te oferty to trzeba prawdziwe dane ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Więc chciałam się tam zalogować ale...może i jest to strona sprawdzona ale jak dla mnie to tam jest trochę za dużo osobistych pytań :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja zrobiłam na twoim linku, a jak się robi swój?

    OdpowiedzUsuń
  17. mi punktów nie dali za zaproszenie znajomych którzy się zarejestrowali!

    OdpowiedzUsuń
  18. ja kiedyś zamówiłam to odrzucili i pkt. mi zabrali, tylko 200 mi oddali -.-

    OdpowiedzUsuń
  19. mam konto od momentu kiedy poprzednim razem pisałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Raczej się nie zaloguję, ale fajna informacja :)

    Katerinka122

    OdpowiedzUsuń
  21. zaraz się zaloguję

    ale chyba mam już tam konto :P
    zobaczę :P

    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  22. ok, założę tam konto, ale jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam już tam konto .
    Ale polecę znajomym . ^ ^
    klaudia01997

    OdpowiedzUsuń
  24. mi by rodzice nie pozwolili -;-

    OdpowiedzUsuń
  25. trochę ryzykowne... byłam jakiś czas temu na tamtej stronce i fotki produktów były... tak jakby chyba robione na stole czy na jakiejś ladzie. Wyglądały podejrzanie. Nie wiadomo czy czegoś do nich nie dodano czy coś... Nic niema za darmo. Jednak niema to jak kupić coś w sklepie... wiesz i widzisz.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się z osobą pode mną. Boję się. Nic za darmo:/

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziwna ta stronka jak dla mnie..;/

    OdpowiedzUsuń
  28. zagłosowałam.. :D
    jak widzę najwięcej głosów..oby tak dalej^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne może się zarejestruje :)

    OdpowiedzUsuń