2010/06/25

Przypomnienie

Ostatnio doszło nam sporo sklepów które ukazały się tylko na jakiś czas. W związku z tym postanowiłam napisać Wam krótkie przypomnienie, żebyście nie zapomnieli czegoś dokupić jeśli zostawiliście to na potem, a więc:

Stylein: 16.06 - 29.06 pozostały 4 dni
Chanel: 01.06 - 30.06 pozostało 5 dni
DVF: 09.06 - 09.07 pozostało 14 dni
Just Cavalli: 16.06 - 16.07 pozostało 21 dni

później będę Wam jeszcze przypominać


Zamierzacie coś dokupić?
Ja się zastanawiam nad DVF i Just Cavalli bo w sumie prawie nic nie kupiłam z tych sklepów. To jest masakra! Trzeba mieć nie wiem ile tysięcy $$$ jakby człowiek chciał tak wszystko kupić.

30 komentarzy:

  1. O kurcze.. Muszę kupić całą kolekcje Chanel i Stylein.. Z Chanel jeszcze 81 sd a z Stylein nie mam niczego oprócz spódniczki ;//

    OdpowiedzUsuń
  2. Napewno coś kupie :)
    o pierwsza! xD

    OdpowiedzUsuń
  3. GOSIU -Kiedy dostanę NAGRODĘ!?
    Paula5959

    OdpowiedzUsuń
  4. i tak nic nie kupię ;p ale dzięki za przypomnienie

    OdpowiedzUsuń
  5. nic nie kupię, oszczędzam, ale dzięki za przypomnienie, innym może się przydać.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam pytanie.
    Kiedy będą wyniki tego ostatniego konkursy?
    Co trzeba było wystylizować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za przypomnienie, właśnie się zastanawiałam ile dni jeszcze będzie sklep Chanel, jeszcze raz dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie chciałabym kupić sukienkę z Channel ale brak sd ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za przypomnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W tych sklepach niedość, że jest strrrasznie drogo to jeszcze niema AŻ takich fajnych ciuchów... Ja za to lubię sklep Kohl`s. Nie jest dla ss, ładne ubrania no i ceny w miarę... Fajny, thx na przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pewnie jeszcze coś kupię :P

    buty.... :P

    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżeli jesteś ciekawa, ile kosztują razem, to Ci napiszę. Właśnie policzyłam (bez kalkuratora, więc możesz się upewnić). Żeby było łatwiej spróbuję to rozszerzyć (chodzi mi głównie o marki, które są nowe, bo Stylein to druga kolekcja, i jej nie umieszczę).

    796 stardolarów - Chanel
    818 stardolarów - DVF
    894 stardolary - Just Cavaii
    1486 stardolarów - Sonia Rykiel

    Razem: 3994 stardolary.

    Amanda-95 [:

    OdpowiedzUsuń
  13. Może coś kupie ze Stylein . ;D Bo nic nie kupiłam ..

    OdpowiedzUsuń
  14. nic nie kupię bo zarobiłam 70sd. Dzięki za przypomnienie!

    OdpowiedzUsuń
  15. I tak nic nie kupię z DVF , ani Just Cavalli ..

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo dzięki za info , poczekam na SB .

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam na mojego bloga: oliwia-stardoll.blogspot.com !
    I baaaardzo proszę dodaj się do obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  18. hmnnn dzięki ale raczej nic nie kupie-brak sd;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę kupić coś ze Stylein , bo nic nie kupiłam :]

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ze Stylein i JC nic nie kupiłam ;p
    A więc musze coś kupić ;)

    OdpowiedzUsuń