2010/06/16

Spoilery sklepu Just Cavalli



Jak wam się podobają? Kupicie coś?

EDIT:już są!

37 komentarzy:

  1. a i dzięki za info na gg :D

    zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. mogą być . Nie wiem czy kupie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. takie średniee xdd kupię coś xd a jak będzie na określony czas to kupię całą kolekcje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Są ładne,ale nie zachwycają mnie. Ale kupię coś. ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię takich nie wyciętych w tali ubrań , a te są prostokątne

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy oni pogłupieli?! Za bransoletkę 16sd?!?! Już pasek kosztuje taniej!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ubrania szczerze,są paskudne. Tylko ten fioletowy komplet jest taki w miarę. Za to buty i torebki są boskie. Kupię jak będzie 4 tydzień Gift-o-meter. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm.. Takie sobie. Nie powalają.

    OdpowiedzUsuń
  10. hej, laski ;) sprzedaję za stardollary konto na takeagift, (ma 35 725 sdtrsów)

    Justyna-14

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem , całkiem ta kolekcja ( :

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie sobie chyba nie kupię :P

    OdpowiedzUsuń
  13. nie są najgorsze ;) nic nie kupię bo drogo

    OdpowiedzUsuń
  14. a i mam prośbę. kupicie coś u mnie w bazarze za 7sd ? zbieram na żakiet Philosophy za 24sd. Proszę.
    A i super ciuszki

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet ładne :)
    Kupiłam już :)

    Katerinka122

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie są powalające. Może trafi się jakaś ładna sukienka, ale za drogo.

    Kejti93

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ! ale drogie ., wow !!!

    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  18. jak już wcześniej mówiłam nic nie kupuję :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wytrzymam i pewno kupię . : D

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak, kupie coś ale później ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. żeby żyć na stardoll trzeba być ss ..................:P

    OdpowiedzUsuń