2010/06/21

Spoiler

Jak wam się podobają?

52 komentarze:

  1. to będzie nowe Khol's na 1000000 %

    OdpowiedzUsuń
  2. nie są najgorsze, ale ta kolekcja Khol's jest ładniejsza

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się tylko te NAJKRÓTSZE spodenki/spódniczki(nawet nie wiem co to jest xD ) i bluzki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym powiedziała, że to OTTO

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. nic specjalnego ;x
    pewnie Kohls ...

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się tylko dwie pary spodni.

    OdpowiedzUsuń
  8. mi też wydaje siię że Kohl's

    OdpowiedzUsuń
  9. TE BLUZKI MI PRZYPOMINAJĄ KOHL`S .
    MOŻE TO NOWA KOLEKCJA KOHL`S

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi to wygląda na nowe Kohl's

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie nowe Kohl's.
    Mogą być.

    OdpowiedzUsuń
  12. albo OTTO :P pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi się podoba ta sukienka, jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. napewno kohl's jestem na 100000% pewna

    OdpowiedzUsuń
  15. TO NIE JEST REKLAMA
    Chodzi tutaj o kosmetyki LUXE i ich "magię" :)
    http://magiastardolla.blogspot.com/2010/06/wydaj-tlyko-20-sd-nie-200-sd.html

    OdpowiedzUsuń
  16. nowe Kohl's ^^
    jejku , coś dużo tego Kohl'sa ; D

    i fajnie , chociaż dla nie SS

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie się tylko podobają te rybaczki ciemne.;))

    katie828

    OdpowiedzUsuń
  18. to chyba Klohl's albo Olsen Boys

    OdpowiedzUsuń
  19. Szału nie ma , ale ujdą ;)

    To jest Kohl's na 100 % :)

    OdpowiedzUsuń
  20. takie w stylu kohls .. ta mini jeansowa ladna :>

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. To chyba będzie Kohl ' s ;p

    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  23. Kohl's/Otto lub całkiem nowy sklep! + KOLEKCJA COUNTRY NIEDŁUGO WEJDZIE! (spoilery)

    OdpowiedzUsuń
  24. Może faktycznie wygląda to na KOHL's, ale nie myślicie, że już najwyższy czas nadszedł na nowe OTTO?

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem pewna, że to OTTO. Poznaję ten styl, sukienki w kratki... Stawiam na OTTO, powinna być nowa kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie Kohl's . ; ))

    To w kratę to zapewne do Mudd. ; ))

    OdpowiedzUsuń
  27. te dwie ostatnie bluzki są śliczne
    Missemilka199

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja myślę, że to nowe Kohl's.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne ciuszki na prawdę bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne nie które jak dla mnie to będzie Kohl's :D

    OdpowiedzUsuń
  31. super! Wyglądają na KOHL'S. może będzie nowa kolekcja? jak tak to wykupię wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hejka to będzie na pewno Kohl's. Nie wszystko mi się podoba, ale ważne że jest:) Zapraszam na mojego bloga i dodawajcie się do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  33. te ciuchy są od Hang Ten nowej lalki ona będzie rwazem z resztą lalkie z Kohl's czyli z Mudd Britney Spears i Avril Lavigne

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzis ponownie osoby ktore poprzednio nie wziely SS w promocyjnej cenie 4.80 maja sznase :))
    Misscherrylady7 :)

    OdpowiedzUsuń