2010/06/16

Nowa lalka

Na Stardoll pojawiła się nowa lalka - piosenkarka Amanda Jenssen. Aby przejść do ubieranki, kliknij TUTAJ.





Amanda Jenssen, właściwie Jenny Amanda Katarina Jenssen, wcześniej Bengtsson, ur. 12 września 1988, Lund, Szwecja – szwedzka piosenkarka. Amanda Jenssen rozpoczęła karierę artystyczną od występów w zespole Oh Hollie Neverdays; później występowała razem z ojcem w zespole Amandas & the Papas. Amanda Jenssen współpracowała z innymi artystami jak: Miss Li (duet: Bourgeois Shangri-La z albumu tej ostatniej Dancing The Whole Way Home), Johnem ME (duet Love is My Drug) czy Eliną Nelson.

Kojarzy ją ktoś z Was? bo ja wcale.

32 komentarze:

  1. Eee. Też jej zbytnio nie kojarzę..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lalka może być ale jej nie kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jej nie znam ...
    ale ciuszki ma ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znana mi ale jest nawed ładna .

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, że dodałaś o niej info. nie za bardzo kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kojarzę ... Ale tak czy siak w realu jest ładniejsza . : P

    OdpowiedzUsuń
  8. A co mi tam , 100 / 100 daję . x P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja sobie właśnie w tej promocyjnej cenie doładowałam SS i zaraz idę ją ubrać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wgl. nie słyszałam o takiej. ;)
    ale cóż wszystkiego nie można wiedzieć xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie kojarzę, ale ubrania ma nawet okej.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie kojaże ale fajne ciuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jej nie kojarzę (ja nikogo nie kojarzę), ale jej ciuchy są super.
    wreszcie coś nowego, bo ostatnio wszystkie ciuchy na sd były różne, ale w zasadzie to prawie identyczne

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam jej w ogóle.

    Katerinka122

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też nie kojarze....

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam pojęcia kto to jest , ale ok . A lalka może być ;]

    OdpowiedzUsuń