2010/06/18

Hej :) Mam na imię Klaudia i na stardollu jestem od ponad roku. Bardzo się staram żeby stać się Covergirl. Proszę Was o to, abyście zagłosowali na mnie 5/5. Dla Was to jedna chwila a dla mnie najlepszy moment na stardoll.... Każdy głos się liczy :)



Kliknij TUTAJ aby przejść do mojego apartamentu


Jeśli nią zostanę, odbędzie się losowanie:

1x DKNY Lip print blouse
1x Pink Inset Spring Frock
1x 100sd
2x 50sd
10x prezent

Żeby nie było nieporozumienia, numerki mam już wybrane :) Aby dostać numerek napisz że zagłosowałeś/aś 5/5 w mojej księdze gości!

P.S. Zapraszam na mojego bloga: stardoll-us-world.blogspot.com

37 komentarzy:

  1. no to jutro będę głosować . :P
    powodzenia będę Ci życzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. od PONAD roku? dzieckoo, sa ludzie, ktorzy dluzej od ciebie na stardollu siedza i nie musza zostac CG z tego powodu, wiec wyjdź i nie trzaskaj drzwiami..

    OdpowiedzUsuń
  3. ^Imanaya^ - daj spokój ... Moze ona chce być CoverGirl . : )


    A ja jak najbardziej zagłosuję . : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Imanaya - może nie takim tonem do niej co ?

    OdpowiedzUsuń
  5. I z chęcią zagłosuję na wszystko . ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. zagłosowałam :)
    życzę ci CG pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm... po części zgadzam się z ^Imanaya^. są ludzie, którzy o wiele bardziej zasłużyli na to miano. teraz cg zostają głównie "wysyłącze" transmitówek i osoby, które zamówiły płatną reklamę na sławnym blogu. niestety bogactwo i dużo sd to na stardoll przepustka do wszystkiego... wiem, że za chwilę zostanę zjechana, no trudno. masz ten mój głos, jak tak bardzo chcesz.

    OdpowiedzUsuń
  8. "^Imanaya^ pisze...

    od PONAD roku? dzieckoo, sa ludzie, ktorzy dluzej od ciebie na stardollu siedza i nie musza zostac CG z tego powodu, wiec wyjdź i nie trzaskaj drzwiami.."


    potem jest wiele wypowiedzi takich jak ta

    ja i tak zagłosuję bo myślę że sporo kasy włożyłaś w stardoll.com (masz wszystkie pokoje i te 2 dodatkowe) więc zasłużyłaś na miano CG
    Kilka dni temu była CG co miał 400 sp i została więc ty tym bardziej

    pozdrawiam MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale przecież CG to tytuł najpiękniejszej medoll. Jeśli medoll jest ładna i według mnie zasługuje na to miano- głosuję. Najlepszymi polskimi CG były Ruth-Sechmet i I_am_collector. A ty masz ładną medoll. Nie najładniejszą, ale ładną i zagłosuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. www.OficjalnyBlogStardoll.blogspot.com
    ____________________________________
    Zapraszam ! Dużo nowości,spoilerów,darmówek.

    OdpowiedzUsuń
  11. eluna_95_13
    próbujesz się w ten sposób podlizać do redaktorek ?
    no dobra, twoja sprawa.
    po prostu było jeszcze wiele innych bardzo ładnych polek , ale to tylko moje zdanie ..

    OdpowiedzUsuń
  12. nie chciałam oczywiście urazić Gosi ,
    uważam , że zasługiwała na cg , ale wiele osób również ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oki zagłosuje :)
    A ja jestem na sd 2 lata i 2 miesiące a nie byłam CG .

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie, nie próbuję się podlizać. Po co? Co mi by dało podlizywanie się? Tylko wyrażam swoje zdanie na dany temat a już doszukujecie się tu podtekstów. Ruth-Sechmet nie jest tutaj redaktorką. A Gosia ma przepiękną dollkę i zasługuje na miano CG.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie będe głosować bo nie wygram.

    OdpowiedzUsuń
  16. nie wiem co wszyscy widzą w CG ale cóż mogę zagłosować >:P

    OdpowiedzUsuń
  17. dodam się też do obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja
    też chce
    na Stardollu nazywam Sie
    """"ania1113,,,,
    Prosze Głosujcie ;)))
    Odwdzięcze sie ;****

    OdpowiedzUsuń
  19. Może wpadnę, ale to później. Teraz nie mam czasu niestety :(

    OdpowiedzUsuń