2010/06/20

Pomoc w tworzeniu konta

Od jakiegoś czasu posiadam konto -Orzeszek-
Jest ono puste, ale staram się codziennie dokupować trochę rzeczy. Zwracam się z prośbą do wszystkich superstar a tym samym robię małą loterię. Zgłosić się można przez wysłanie jakiegoś mebelka, rzeczy (nawet w wyprzedaży) jako prezent na konto -orzeszek- Osoby które coś kupią, będę zapisywała w osobnej zakładce i wszyscy będą mogli zobaczyć kto jest zgłoszony do loterii.
Zwycięzca wygra 50 stardollarów. - PODWYŻSZAM WYGRANĄ DO 100 SD!

Podsumowując, aby się zgłosić trzeba kupić coś do apartamentu do konta -orzeszek-

ABY BRAĆ UDZIAŁ TRZEBA BYĆ OBSERWATOREM!

Najchętniej przyjęłabym poduszki albo jakieś mebelki
np. półki, stoliki, ozdoby, firanki


PS: Niektóre rzeczy z wyprzedaży kosztują nawet 1 sd. więc myślę że się opłaca, bo można wygrać 100 sd.

Loteria trwa do poniedziałku tj. 28 czerwiec

KLIKNIJ ABY PRZEJŚĆ DO APARTAMENTU ORZESZKA :)

77 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza ;))
    MissMazi7

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm... raczej nie skorzystam- jutro zobaczę.

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się ;p wyśle coś za chwilkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. skorzystam w oferty ;DD napewno coś wyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wysłałam ;)) dwa prezenciki (rybki i krzesełko ;)
    pozdro ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. kupiłam ci 5 rzeczy. :) myślę , że się przydadzą.
    slodkaxmalinkax

    OdpowiedzUsuń
  7. już wysłałam :D
    mój nick na sd to Miss-Iga

    OdpowiedzUsuń
  8. juz wyslalam , złaszam sie

    yorkolka

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super. :)) wysłałam prezent (umywalkę) ;D przyda się jak będziesz robiła łazienkę albo kuchnię :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wysłałam prezent
    mój nick to alex12398

    OdpowiedzUsuń
  11. mogę wysłać ? :>
    Klaudiusia141 ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. ZOSTAWIŁAM PO SOBIE KOMENTARZE DO WSZYSTKIEGO :) I WYSŁAŁAM 3 PREZENTY

    OdpowiedzUsuń
  13. Wysłałam i się zgłaszam

    Nick :mmartynkaaa

    OdpowiedzUsuń
  14. Wysłałam i się zgłaszam

    Nick :mmartynkaaa

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyślę i napwno kilka rzeczy !

    werko40

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobry pomysł, już wysyłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ok
    już zaraz wyślę prezent :D

    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. yyy ... eee .... ale jakim obserwatorem trzeba być . ??

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się !

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł^^ Zgłaszam się :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapomniałam dodać, że na stardoll jestem PrincesLucky997

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się. Już coś wysyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niezły pomysł miałaś. Korzyść dla ciebie i korzyść d tego, kto wygra ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też się zgłaszam ;D Już wysyłam :) Olka_97

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam Się
    Na stardoll jestem oliwusia250

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy ja wiem . ; pp nic na tym nei zyska , a stracę kasę .

    OdpowiedzUsuń
  28. ja też coś wyśle a koniec terminu jest w moje urodzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja też wysłałam pozdrawiam xxxxxiza

    OdpowiedzUsuń
  30. Wysłałam już 8 prezentów ;D
    MissMazi7

    OdpowiedzUsuń
  31. wysłałam ;) nie pamiętam co xD

    OdpowiedzUsuń
  32. Ju wysłałam ...
    Pułeczke ... ; D

    xxxlady010xxx

    OdpowiedzUsuń
  33. Hi ;))
    Prezent wysłałam na SD jako Wiolcia866

    Wysłałam różowe książeczki

    Pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Mój nick na stardoll to Gwaizdeczka1021, zapomniałam wczesniej napisać xD

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo pomysłowa ta loteria ;)
    Napewno coś wyslę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Już wysłałam :)
    Taką lampę wiszącą za 5 sd ;)
    Mam nadzieję , że Ci się spodoba ;)
    PS: Bardzo ładnie urządziłaś sobie ten apartamencik :) ;)

    Mój nick na stardoll Ania1307 :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja wysłałam 6 prezentów piłkę, butelkę, "łóżko" , lampkę z lawą (serduszko) , krzesełko i dywan

    kitka987654321

    OdpowiedzUsuń
  38. ok jasne wyśle \
    mój nick AnimeLeidy19981

    OdpowiedzUsuń
  39. nie jestem ss... :( jak już mogę przesłać babeczkę. gdybym była ss od razu bym ci coś wysłała, bo cię rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  40. Wysłałam prezent - weronia85 :)

    OdpowiedzUsuń
  41. już wybrałam ci prezęt czyli się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Już wysłałam.:-)
    Mój nick na stardoll to Olcia052.

    OdpowiedzUsuń
  43. wysłałam jeszcze jeden prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyslałam około 15 prezentów : )

    OdpowiedzUsuń
  45. Wysłałam ci 2 prezenty

    OdpowiedzUsuń
  46. Zaraz prześlę Ci kilka prezentów patigirl11

    OdpowiedzUsuń
  47. no to ja też wyślę. Na stardoll Dusialala

    OdpowiedzUsuń
  48. Ludzie to nie fair.Jak ona po pierwsze.Nie ma superstar a jak 100 sd komuś wyśle.I skąd weźmie 100 sd.Jak ona sama zbiera na rzeczy.Nie ma po co wysyłać.

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się wysłałam prezencik;) Zapraszam na blog:
    http://lovpinkstardoll.blogspot.com/ albo wpiszcie Lov.Pink i darusiax9

    JEST LOTERIA !!

    OdpowiedzUsuń
  50. zgłaszam się przepraszam ponieważ nie jestem ss ale wyślę ci z innego konta ok? na st. walla199

    OdpowiedzUsuń
  51. hej dam ci prezent z konta patunia1073 ok jestem walla199 ....

    OdpowiedzUsuń