2010/07/01

Nowe archive

Dzisiaj do straplazy weszło nowe archive

28 komentarzy:

  1. nie podobają mi się... ale są tanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. takie sobie ;)
    zaczynają się już błędy na stardoll xd

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam kasy więc nie kupię - zresztą postanowiłam, że kasę którą zaoszczędze wydam na kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  4. a te czerwone spodenki ,to nie były z evil panda?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi podoba się tylko te koraliki białe uwielbiam gdy sa tak związane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no czerwone spodenki były ostatnio na wyprzedaży za 7sd, a teraz tylko za 6sd.

    OdpowiedzUsuń
  7. a i spodnie były z evil panda. sama mam je w szafie

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się podoba ta koszulka z flagą USA, arafatka i trampki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli już coś kupię, to trampki - są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze ? Nie zaciekawiły mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. No może chustka i koraliki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezbyt . Nie kuupuję . Chyba buty tu są naj .

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajebiaszcze są te pomponiki :**))

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne są :P
    ale nic nie kupie :/ szkoda mi kasy na takie coś..

    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  15. A te shorty czerwone one były jeszcze z miesiąc temu i kosztowały 4sd dla nss ; //

    OdpowiedzUsuń
  16. Mogą być , xddd


    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  17. a mi się nic nie podoba..-.-

    OdpowiedzUsuń
  18. te inspired są jak dla babć

    OdpowiedzUsuń
  19. są ok;p pierwszy raz w tym sklepie coś kupię XD

    OdpowiedzUsuń