2010/07/21

Friends Styled Outfits



Jak wam się podoba?

21 komentarzy:

  1. mi całkiem całkiem ;)
    pierwsza xd
    _karoka10

    OdpowiedzUsuń
  2. trzecia:))

    happybutbad

    a i fajne te ubrania

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze mi się nie podobają xd

    OdpowiedzUsuń
  4. gabisia9 . zauważyłam , że pod waszymi notkami jest mało komentarzy . nie tak jak dawniej . kiedyś było nawet i raz 400 , a teraz 20 , 10 .

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowe HBm spdniczka. Kosztuję 10 sd i jest w Bisou. Pozdrawiam ;) A co to Lucji098 to pewnie dlatego że sa wakacje, mało kto siedzi cały czas prze kompem..

    OdpowiedzUsuń
  6. Do Starplazy weszła spódniczka HB!!
    Na Stardoll jestem julixx6 ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak narazie ciuchy niezbyt ciekawie się zapowiadają, ale mam nadzieje, że później będzie ciekawiej :D
    Schatzie22

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nic nie kupię ;p


    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  9. ale i tak stardoll stara się co raz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń