2010/07/26

Witam po przerwie

Hej kochani

Chciałam Wam powiedzieć że już wróciłam z wakacji. Było fajnie, ale za długo jak dla mnie. Mam nadzieje że Wam lepiej mijają wakacje. Ale ja mam o tyle dobrze że jak się skończą to nie muszę wracać do szkoły :D

Widzę że mamy nową redaktorkę, fajnie. Przynajmniej mniej pisania dla mnie :) Powiem Wam szczerze, że trochę się odzwyczaiłam od pisania oraz od siedzenia na Stardoll a jak jest z Wami?

p.s pracę na konkurs który był przeznaczony tylko dla 70 wybranych osób postaram się sprawdzić w ciągu 2 tygodni.

Mam nadzieję że choć trochę tęskniliście za moimi postami, bo ja za Wami i pisaniem dla Was bardzo. Czasami mnie bardzo wkurzało że miałam taki a nie inny dostęp do komputera. No to chyba tyle na razie.

Pozdrawiam

23 komentarze:

  1. Witam, dobrze, że wróciłaś obyś się trochę opaliła! ;D Jeśli możesz to pokaż kilka swoich zdjęć z wakacji, proszę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie jestes :) brakowało mi [nam] ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, ze jestes.
    No fajnie by było gdybyś dodała jakieś foty z wakacji. xd
    Pozdrawiam Dominika.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie że wróciłaś już z wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. supper strasznie mi ciebie brakowało!!! jesteś najlepsza. A i mam pytanko dlaczego nie wracasz do szkoły?

    OdpowiedzUsuń
  6. do wszystkich:

    zdjęć swoich nie dam, bo cenię swoją prywatność. to że pisze na blogu nie znaczy ze kazdy musi wiedziec jak wygladam, nie o to w tym chodzi

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej !! Fajnie że wróciłaś ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że nie dasz ;( inni dodają

    OdpowiedzUsuń
  9. super że wróciłaś !!!
    ja na nudę nie nażekam n=mieliśmy remont, ach, jak ja kocham to mycie okien.... ;)

    justyna-14

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda że nie dasz zdjęć fajnie że juz jesteś

    OdpowiedzUsuń
  11. i_am_cllector już wiem o co chodzi z tymi zdjęciami i szkołą!! xD ty po prostu JUŻ nie chodzisz do szkoły, jesteś dorosła, prawda?? napiszesz chociaż ile masz lat ?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tam nie lubię, kiedy redaktorki dają zdjęcia. po to mamy nicki, żeby być anonimowym- jak słusznie napisałaś w swojej prezentacji.

    OdpowiedzUsuń
  13. MissRihanna tak, zgadłas. nie bede pisac ile mam lat, bo zaraz bedzie WOW tyle lat i jeszcze na stardollu siedzisz?!
    powiem tylko tyle ze mam pomiedzy 16-26 :D

    OdpowiedzUsuń
  14. a czemu nie wracasz po wakacjach do szkoly?

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że wróciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. O ale super że wróciłaś ! ;)
    Bardzo lubie Twoje notki .

    OdpowiedzUsuń
  17. Gooooooooosiu . : *
    Kochana , wróciłaś . ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj , tak , tak dobrze Ci .. nie musisz do SQL wracać . x D
    ____
    Tęskniłam za Tobą . x D

    OdpowiedzUsuń
  19. super że wróciłaś :)
    a konkurs : spoko :P

    OdpowiedzUsuń