2010/07/28

Błąd na stardoll

Jak mówi stare, mądre przysłowie "szukaj a znajdziesz"

Przeszukiwałam dziś Starplazę i znalazłam ciekawą rzecz, otóż dzisiaj w nowościach pojawił się łańcuszek z napisem Stardoll dla SS za 12 sd, a ja w wyszukiwarce znalazłam taki sam dla NSS za 3 sd :)




Nie podoba mi się ten łańcuszek, ale kupiłam ten za 3 sd aby sprawdzić czy przez przypadek i tak mi nie policzą go za 12 sd no i nie, wszystko jest ok. Zabrało mi tylko 3. Tak więc jeśli Ci się on podoba to radzę się pośpieszyć z zakupem. Jeśli Stardoll to wykryje że dał 2 takie same ale po różnych cenach to zawsze wycofują ten tańszy.


24 komentarze:

  1. Ten za 3 był już dostępny dużo wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Please, VOTE ME AS COVERGIRL 5/5!

    Please;]


    marti_18

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak będę miała kaskę to może kupię ten za 3 ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie wiem czy kupuję, niie podoobna mi się zbytnio..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten za 3 był już dawno ;) Ten za 12 powinni usunąć..

    OdpowiedzUsuń
  6. gaba już o tym wcześniej pisała :P

    OdpowiedzUsuń
  7. kupiłam, dobrze że jest dla nie ss. Mi się troszkę podoba, ale warto było skorzystać. Na szczęście zdążyłam...

    OdpowiedzUsuń
  8. weim juzd dawno mam ten za 3 ale mi sie wydaje ze powinna byc jeszce jedna sukienka i zamiast sukienki wstawili łancuszek.. pomylilo im sie . ; x

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten za 3 sd był wcześniej tyle , że był dla ss . ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Idę go szybko kupić na moim drugim koncie , bo zaraz mogą wycofać . ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. http://i26.tinypic.com/24x3zbp.png

    a o tym wiedziałaś? ;)

    xXx11olcia11xXx

    OdpowiedzUsuń
  14. To tak samo z brązowymi sandałami z Folk (są obok hb)kosztują 4sd i są nie dla ss(Lace Up Wood Platform), a w nowościach są takie same sandały, tylko różnią się marką (RIO), nazwą (Strappy Heels) noi tym, że są dla superstar i kosztują 9sd.

    Żeby taki błąd popełnić?? Ja kupiłam te za 4sd :D

    Pozdrawiam, LaDarcia1997

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz jest tylko za 3sd.
    Ale ja nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  16. ja wcześniej kupiłam ten za 3 :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam , ciekawe kiedy admini sobie zdadzą sprawę z tego ze popełnili blad.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sprawdzałam dzisiaj w starplazie i był tylko jeden łańcuszek za 3 dla nss.

    OdpowiedzUsuń