2010/07/29

...

W sprawie marti_18 która skopiowała moje i Gabi pokoje to najbardziej spodobał mi się pomysł xDziom ksero-zero.  Wystaw coś w bazarku za 25 sd.
Ja oczywiście jej tak nie będę nazywać, bo to nie o obrażanie kogoś chodzi. Myślę że Marti poniosła już karę i dostała nauczkę,  a ta cała sytuacja da trochę do myślenia osobą które również  kopiują od innych.

 marti_18 już mnie przeprosiła i przyznała się do kopiarstwa, a także usunęła pokoje które skopiowała także jest ok. Poprosiła aby dać już jej spokój.





25 komentarzy:

  1. ksero-zero
    haha dobre ^^

    Tak, masz rację, obrażanie innych to nie sposób na zapobieganie. Fajnie że cię przeprosiła i usunęła skopiowane pokoje :)

    Miss.Bou

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze postąpiła :)
    Fajnie że wszystko się wyjaśniło ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze że przeprosiła i usunęła pokoje :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Poszukuje hot buysów !! Kto jakieś ma zgłaszajcie się w mojej księdze gości umówimy cenę.
    Sylwek7676

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze dobrze.. Ale poza kopiarstwem oszukuje ludzi.. ;) Yh

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki masz nick na stardoll... chciała bym zobaczyc twoje pokoje chodzi mi o tą co marti skopiowała pokoje...
    nie bede kopiowac ..tylko chce cie zaprosic do znajomych...

    OdpowiedzUsuń
  9. Już jast ten sklep z kosmetykami!!!!!!!!! ola26.

    OdpowiedzUsuń
  10. głupia sytuacja. szkoda mi jej, ale przynajmniej dostała nauczkę... ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. te kosmetyki są tańsze od LUXE xp

    OdpowiedzUsuń
  12. ważne, że się przyznała do błędu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gadalam z nia pare razy i ona jest fajna. Po prostu chciała miec fajne pokoje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze, że przyznała się do tego

    OdpowiedzUsuń
  15. ana_0011 to mogła sie tylko wzorowac na moich czy kogos innego apartamentach ale urzadzic po swojemu, inne kolory itd, albo napisac wprezentacji ze skopiowala moj pokoj a nie pisac teksty o zakazie kopiowania. to mnie bardziej wkurzylo niz samo to ze skopiowala pokoj

    OdpowiedzUsuń
  16. ana_0011 może jest fajna i chciała miec fajne pokoje ale kopiowanie pokoju znanej osoby nie jest fajne i do tego nie ładnie to wygląda.
    No fajne że wszystko wróciło do normy.

    OdpowiedzUsuń
  17. też pisałam ksero-zero .
    Ale nie wiedziałam , że ktoś jeszcze pisał .
    Sorkii .

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiesz co i_am_ coś tam gdy by ktoś kopiował moje pokoje to bym była zadowolona, bo to znaczy, że komuś się podobają. Bym napisała na czacie że fajny ma apartament, a nie robić wielką aferę na blogu. Naprawdę się na tobie zawiodłam. I jeszcze ten konkurs na przezwisko...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ksero-zero , fajne .. ale ja bym napisała xero-zero . x D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze , że się przyznała . ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. Taka jedna london czy jakoś tak to całą prezentacje skopiowała.Normalnie ona nie poniosła kary.

    OdpowiedzUsuń
  22. ZalMola
    wiesz , ona się napracowała nad tym , a ktoś szczerze mówiąc bezczelnie skopiował . Twoje pokoje - twoja decyzja , ja też bym się wkurzyła .

    OdpowiedzUsuń