2010/07/31

Zawody konne


Dzisiaj wieje nudą na stardollu, więc pozwoliłam sobie na pokazaniu kilku zdjęć. Jeśli nie chcecie, nie oglądajcie i nie piszcie głupich komentarzy: PO CO TE ZDJĘCIA!? bo to już mnie zaczyna powoli wkurzać. A więc, wracając do tematu, byłam dzisiaj na zawodach konnych (ja nie startowałam bo jeszcze nie skaczę ;P ) i zrobiłam trochę zdjęć. Były to zawody międzynarodowe, a przeszkody w tym konkursie miały wysokość do 100 cm (lub do 110). Na ostatnim zdjęciu ja, trochę nie wyszło, ale trudno ;P

kliknij na obrazek aby powiększyć

click to zoom

click to zoom

click to zoom

click to zoom

click to zoom

click to zoom

click to zoom

click to zoom
click to zoom

click to zoom

click to zoom

53 komentarze:

  1. Pięknie Gabi !.

    jesteś bardzo fotogeniczną osóbką !.

    miłego dnia ;p ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. to twój koń na tym zdj. co ty jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczny konik chciałabym mieć takiego ;))
    POZDRAWIAM;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh świetne ja też jeżdżę konno :) A w jakim mieście to było??

    OdpowiedzUsuń
  5. łał... ja nie umiem tak skakać ani nawet tak jeździć... Tylko kilka razy jeździłam, np. na wycieczce w Chróścinie, ale to taka pani go trzymała a ja tylko siedziałam. Fajnie się jeździ. Super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. monika- to nie mój koń ;)

    0Delfina0 - w Wierzawicach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a gdzie odbyły się te zawody ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne dodasz kilka swoich zdjęć ??

    OdpowiedzUsuń
  9. :) super zdjęcia a na tym 5 ten koń trochę śmiesznie wyszedł ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdjątka ;) ja już skacze na razie byłam na tylko jednych zawodach i miałam piąte miejsce także nie jestem zbyt zadowolona ;/ nie, które skoki nie poszły, a jury była bardzo drobiazgowe ;( mam jednak nadzieję, że następnym razem będzie lepiej (to były zawody powiatowe)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjątka !
    Kocham oglądać takie zawody ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też dzisiaj są zawody konne! I jutro tez ;) Uwielbiam oglądać takie zawody ;}

    Paula5959

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawie wyszłaś na zdjęciu : ))

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie. ;p
    Ostatnio u mnie po ulicy biegły 4 konie. Tak śmiesznie to wyglądało, bo tak rządkiem biegły, same, bo ze stadniny konnej uciekły. Ale później zaczęły biec i koleś też przybiegł po nie. Tylko nie wiem czy je dogonił, bo straciłysmy je z koleżanka z pola widzenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. oo Gabrysiu, mam rodzinę w Wierzawicah. Skąd jesteś jeśli można wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  16. Te konie są takie jak ty,czyli super.

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś mi te zdjęcia się nie ładują , bo nie jestem na moim komputerze , ale zobaczę je jak będę na swoim komputerze . ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Olaaaaaa - mieszkam w Przeworsku, ale wolałabym mieszkać w Wierzawicach bo bym mogła codziennie trenować :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytałaś może Heartland ???
    Bo mi się ta książka podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wydaje mi się że skakali L-ki (do 100 cm ) . szkoda , że sfotografowałaś tylko skoki przez Oksery , fajnie by było zobaczyć jak skaczą przez rów z wodą lub mur XD
    O rany jak ja kocham ten sport . jak patrzę na te zdjęcia to aż mam ochotę wsiąść na konia i pojeździć =)

    OdpowiedzUsuń
  21. mileymagda12- nie

    sahara - przez mur też skakali, ale było za daleko żeby mój aparat zrobił dobre zdjęcie. rowów z wodą nie było.

    Wczoraj nie miałam aparatu, a szkoda, bo by były zdjęcia upadków :P

    OdpowiedzUsuń
  22. w Przeworsku też mam rodzinę ^^
    Ja mieszkam w okolicy Strzyżowa, wiesz gdzie to jest ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne !

    Jak patrzę na to ostatnie zdjęcie
    to widzę napis Szymon. To Twój konik ?

    @@@@
    @
    @@@@
    @
    @@@@ KSTRA !!

    Ja jeździłam ale nie sama. Museli mnie trzymać. Chyba będę musiała pozostać przy bryczce :D

    ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć. ;)

    Świetne zdjęcia. Ja też jeździłam konno. Ale też jeszcze nie skacze, ale już dużo umiem jeżeli o jeździe konno mówimy. Mam niezapomniane przygody na stadninie, na której bywam coraz rzadziej. Jeździłam na dwóch koniach Surmie i Panterce.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. no.;]
    ja jeżdżę konno.;))
    i już skacze..;p
    skacze już 100cm i więcej.;DD
    ucz się ucz.;]
    Henisia6

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz podobne zainteresowania do mojej przyjaciolki ona tez umie jezdzic dobrze na koniu i tez trenuje fotorgafowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. sprzedam wikussia500 za realna kase minimum 40 złoty pisać na gg 25240951

    OdpowiedzUsuń
  28. Mieszkam blisko Wierzawic. Świetne zdjęcia. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  29. ładnie wyszłaś na tym zdjęciu Gabi
    Fatimka1234

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny pomysł z tym tematem. Ja też interesuje się konno, ale nie chodzę narazie do żadnej szkoły jeździeckiej (niestety) z powodu braku czasu. W czasie szkoły muszę się uczyć, a czas wolny poświęcam na pisanie bloga. Zrobiłabym wszystko, żeby uczęszczać do szkółki jeździeckiej, ale trochę też boję się z wyborem, bo nie wiadomo jacy są ci nauczyciele, a nie chcę trafić na jakiegoś, który za każdym błędem sie wydziera. Powodzenia, mam nadzieję, że nauczysz się skoków i powstawiasz swoje fotki. Kocham konie.

    Przy okazji zapraszam na www.tmm-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia :) Też jeżdżę konno, ale jeszcze nie skaczę :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. ola- nie wiem gdzie to
    Werko40 bloog - to nie mój konik

    OdpowiedzUsuń
  34. lol mieszkasz w Przeworsku???? Ja w Rzeszowie :))) Ja jeżdżę w Zabajce wiesz może gdzie to jest?

    A Heartland musisz przeczytać!!! Świetna książka o koniach, koniach i jeszcze raz koniach :) Zakochałam się w niej :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślicznie wyszłaś na tym ostatnim, zhadzam sie ze jestes bardzo fotogeniczna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. fajne zdjęcia ja jeżdże na koniach i mam dwa:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mój koń jest podobny do tego na ostatnim zdjęciu ale ma białe plamki na czole.

    OdpowiedzUsuń