2010/07/06

zaginione okulary

Aby je zdobyć trzeba wejść --->TU<---

82 komentarze:

  1. nareszcie są !! = D
    i w miarę tanie ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki , cały czas na nie czekałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniutkie, jak będę ss to soboie kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są super napewno kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne one są! :)

    _carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Tu wrazie co to też jestem pierwsza !

    Aniika1

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźnione - ale ważne że są ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh, za późno W innych blogach est napisane, że nie dostaneisz tych okularów. A i mam bloga: www.stardoll-fora.blogspot.com
    Na stardoll Zyzol2
    Szukam Redaktorek-Redaktorów!

    OdpowiedzUsuń
  9. o! super juz sie balam ze ich nie bedzie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne.. szkoda że nie jestem ss ;(

    agnieszka113

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś kasuje moje komentarze.
    Okulary są ładne

    OdpowiedzUsuń
  12. 1 chyba bo już nie wiem
    Na stardoll irving27

    OdpowiedzUsuń
  13. Są bardzo fajne :)
    Ale niewiem czy je kupię

    gocha767

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie, w końcu są. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już je kupiłam, śliczne są

    OdpowiedzUsuń
  16. Superek :)
    Lecę do starplazy !

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięki za dodanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za link, może skorzystam.
    Ps. W starplazie nastąpiła zmiana wyglądu oznaczeń w wyszukiwarce. Jest o wiele lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  19. AAAA 1 jest po raz 1 ładne śliczne kupuje !

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo, wreszcie są ;) Jak mi starczy kasy to kupię

    OdpowiedzUsuń
  21. o nie widziałam ich ;)
    laskadjego09

    OdpowiedzUsuń
  22. Lecę do starplazy :) !

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczerze mówiąc... Takie sobie... :/

    NicoleYorinsit

    OdpowiedzUsuń
  24. ŁADNE TE OKULARKI , CZEKAŁĄM NA NIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. piersza * zapraszam na bloga o to link http://riana321-stardoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne są tylko że nie jestem superstar a jak bym była to bym kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  27. szkoda że są dla ss i kosztują 8 sd.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne są, dzięki za link ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładne, ładne kupuje

    OdpowiedzUsuń
  30. Te okulary są barzdo fajne i mie sie strasznie podobają tylko szkoda, ze dla ss.
    Znowu pierwsza xd,
    Co to wszyscy powyjechali, że nikt nie komentuje???

    OdpowiedzUsuń
  31. myśałam ze będą lepiej wyglądać , a są nie zbyt ładne , wole zostawić kase na bluzkę i buty , xd

    funkyxpunky

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie wiem co wy w nich widzicie fajnego :P
    Mi się nie podobają .
    Ale to jest tylko moje zdanie .

    OdpowiedzUsuń
  34. ale super ! dzięki ;-*
    _karoka10

    OdpowiedzUsuń
  35. nareszcie ;D
    sa swietne ; p
    Miss_Asik

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładne są.Pierwsza!!! Znowu xD

    OdpowiedzUsuń
  37. Czemu usuwało komentarze jak pisałam? Błąd był czy co? W poprzednim temacie napisałam komentarz o 11:32 i nie ma go!

    OdpowiedzUsuń
  38. super juz sie balam ze ich nie bedzie

    OdpowiedzUsuń
  39. nie trzeba poprzez link... wejdź do sklepu Splendid i ostatnia strona (8str) w zakładce Eywear ...

    OdpowiedzUsuń
  40. dzięki :*
    już kupiłam :P


    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  41. Zobaczę ile kosztują , jak tanie to kupię , nie to kupię . x D

    OdpowiedzUsuń
  42. Nawet , nawet są ... jeszcze się zastanowię nad kupnem ...

    OdpowiedzUsuń
  43. są cudne, a ich nie kupiłam, co za G Ł U P O T A !!!! -.-

    OdpowiedzUsuń