2010/07/12

Lalka z P&E

W spoilerach pojawiła się lalka z graj i zarabiaj :) Podoba się wam ???

29 komentarzy:

  1. Mi się podoba :)) Ale kojarzy mi się ze szkołą...

    Miss.Bou

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze tylko 2 dni i wstawię ja do pokoju

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja teraz wyjeżdżam do końca lipca więc już i tak jej nie zdobędę :(
    Ale jest taka średnia - tylko dziwne - są wakacje a lalka jest związana ze szkołą :P

    OdpowiedzUsuń
  4. No rzeczywiście kojarzy się ze szkołą .
    Ale nawet ładnaa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łeee najbrzydsza ze wszystkich jakie były bleee ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest już darmówka: T-shirt I love Zac i poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym miesiącu jest obrzydliwa - bleee :/

    OdpowiedzUsuń
  8. instrukcja na darmową koszulke i poduszki - ourstardoll2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. eee...
    dziwna ;/ kojarzy mi się ze szkołą ;D

    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  10. O lol gorszej nie było

    OdpowiedzUsuń
  11. naj brzydsza ze wszystkich !ale i tak ją dostanę !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. weroni-kika - a co to za problem . ?? Jesteś SS to sprzedaj ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się podoba , ale rzeczywiście wiąże się ze szkołą . x D
    __
    Obliczyłam , że jutro będzie można już ją dostać . ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  14. zasztwna;p ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uczennica ;P W wakacje??... :/

    NicoleYorinsit

    OdpowiedzUsuń
  16. nie podoba mi się xDD dziecko jakieś które uczy się alfabetu o.o chyba że to słownik xDD

    OdpowiedzUsuń