2010/07/20

Nowy HB's

Dzisiaj pojawiły się nowe kolczyki :) kosztują 6 sd i są dla nss

58 komentarzy:

  1. wkońcu ciągle na nie czekałam
    KochkliwaAda

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow...jakie zdziwienie dla nss ;o
    Ale i tak kupię
    Tysia_18_

    OdpowiedzUsuń
  3. dla nie ss ? ;O
    to musi być błąd :P
    kupię je :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey, To ja ...
    Spamuję ??
    Ale dlaczego dałyście mój błędny login ??

    kasiajaworska to był login mojej znajomej, prowadziłam z nią konto, niestety odeszła ...
    A ja jestem paulinka623

    Zapraszam do mojego APARTAMENTU


    ZAPRASZAM
    ZAPRASZAM
    ZAPRASZAM
    ZAPRASZAM
    ZAPRASZAM
    ZAPRASZAM
    ZAPRASZAM
    ZAPRASZAM
    ZAPRASZAM
    ZAPRASZAM
    ZAPRASZAM
    ZAPRASZAM
    ZAPRASZAM
    ZAPRASZAM
    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie ,że dla nie SS ale jeden kolczyk jest większy a drugi mniejszy!(wciskają nie SS tandetę)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ich nie kupuje to, ze są hb to jeszcze nie znaczy ze sa ładne, a pozatym wkurza mnie ze jeden jest większy od drugiego, mowiąc krotko KICZ ;/

    czytajac powyzsze komentarze typu:

    "Wow...jakie zdziwienie dla nss ;o
    Ale i tak kupię"

    "dla nie ss ? ;O
    to musi być błąd :P
    kupię je :)"

    po prostu nie moge się nadziwić waszą bezdenną głupotą x(

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie się zdziwiłam, że są dla nss. Mi się podobają, kupię!

    OdpowiedzUsuń
  8. MissRihanna1902 (po prostu nie mogę się nadziwić waszą bezdenną głupotą x() one nie są głupie, ale gusta są różne, może im się podobają. One nie są na tyle głupie, żeby tym, którzy uważają, że kolczyki są kiczowate, wyzywać od głupich ;/ Żal, i to wielki!

    OdpowiedzUsuń
  9. MissRihanna1902
    mi się nie podobają bardzo, ja się ubieram na czarno biało. ale kupiłam je bo kupuję każde HB. a że nie dla ss to dziwne bo zawsze HB są dla ss. -,-

    OdpowiedzUsuń
  10. wg wcale mi się nie podobają.. =.=
    żal mi ciebie. CZY JA NAPISAŁAM ŻE MI SIĘ PODOBAJĄ?! NIE.

    OdpowiedzUsuń
  11. Do sweet5679: One specjalnie tak są xdd. Przecież one są tak jakby z profilu .. Dobrze że tak są, bo jakby obydwa były tak samo, to wyglądałoby to sztucznie..
    Ja kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  12. nareszcie i dla nss to super! kupie je

    OdpowiedzUsuń
  13. wreszcie ale hot buys dla nss to chyba nowośc

    OdpowiedzUsuń
  14. "CZY JA NAPISAŁAM ŻE MI SIĘ PODOBAJĄ?! NIE."

    no to po co piszesz, ze je kupujesz ?? dzieczyno rusz troche glowa, to ci nie zaszkodzi, bo jezeli kupujesz tylko dlatego ze sa hb, no to mowiąc twoim językiem "zal mi ciebie" xP

    OdpowiedzUsuń
  15. co zaś tyczy się ciebie haniu, no to przykro mi, ponieważ zawiodła mnie twoja bardzo niska inteligencja, tu nie chodzi o gust dzieczynko, tylko o formę komentarzy tych "superstar przez wielkie S", które przecież z łaski kupią te kolczyki, bo one nie godne są kupowania czegos dla nie ss

    zadziwiająca jest twoja postawa, po co bronisz te nadęte dziunie ?? to nie twoja sprawa --> własnie w tym momencie mozesz spojrzec jaka jestes zalosna

    OdpowiedzUsuń
  16. są świetne kupiłam sobie . ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejna się znalazła co chce żebyśmy poparli jej zdanie ;/

    MissRihanna1902 czy ty jesteś upośledzona? ;/

    Nie musisz od razu wyzywać a żal to mi cb.

    Co do kolczyków to ujdą,ładne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. szukam redaktorki na bloga /stardollowy-news.blogspot.com
    zainteresowanych pisać w mojej KG
    Judysiuka

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. kolejna się znalazła ;p
    hahahaha
    jakie ostre słowa ojoj. xP skąd ta złość ??

    ja przynajmniej potrafię uzasadnić swoje wypowiedzi, i się wysłowić
    ty juz nie ;p

    lepiej nic nie pisz, bo sobie tylko siary narobisz x(

    powodzenia w zyciu 6.^

    OdpowiedzUsuń
  21. MissRihanna1902
    no żal naprawdę.
    nie szkoda mi kasy, 6 SD to BARDZO MAŁO. więc niby czemu żal cb mnie?!
    chyba dla cb to dużo o.O aa no tak dla cb to dużo bo ss nigdy nie byłaś.
    ja ci powiem że niektórzy ludzie mają ponad 20 tys sd, ja nie powiem ile mam.

    KONIEC.
    ja się już więcej nie wypowiadam na ten temat, nie będę zaśmiecać bloga głupią kłótnią z jakąś dziwną dziewczynką.

    OdpowiedzUsuń
  22. weź się nie pogrążaj, bo się kompromitujesz

    a to, że wydajesz prawdziwą forsę na stardoll, to twoja sprawa. widocznie musisz zapełnić czymś swoje puste życie, albo nie radzisz sobie w realnym świecie ;p

    KONIEC

    OdpowiedzUsuń
  23. Kupiłam fajna okazja bo nie jestem ss więc:)
    Ale teraz są dla ss:(
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  24. jest nowa lalka nazywa sie killah

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda że to był tylko błąd stardoll, że nie były dla ss :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Nareszcie ! są śliczne ;) na pewno kupię .


    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  27. One są dla ss !
    Chyba przypadkowo napisałas ,,n``
    Albo bytły dla nie ss

    OdpowiedzUsuń
  28. ktos od cb kopiuje .x D

    ?


    http://stardoll-by-naomi.blog.onet.pl/
    spójrz ten sam obrazekk .

    OdpowiedzUsuń
  29. już są dla ss, pewnie jakiś błąd

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak raczej błąd :)
    Dziewczyny możecie nie spamować? :))

    OdpowiedzUsuń
  31. WOW , super , kupię je jak będę mogła zarabiać . : )

    OdpowiedzUsuń
  32. Moje drugie konto też z tego skorzysta . x P
    __
    Czytałam ' kłótnię ' dziewczyn i wiecie co . ??
    Nie dyskutujcie ze sobą i tyle , jedna kupi kolczyki , druga , jednej się podobają , drugiej nie .. więc po co kłótnia . ??
    Ja zbieram HB's , ale tylko jeśli ich cena nie przekracza 10 sd . x D

    OdpowiedzUsuń
  33. kolczyki fajne, może się nawet na nie skuszę, dziwne, że HB dla NSS ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolczyki świetne!Bardzo mi się podobają ;]
    ___
    MissRihanna1902 weź się opanuj ! To że niektórym się podobają nie znaczy że od razu musisz kogoś wyzywać.

    OdpowiedzUsuń
  35. ;/
    Już są tylko dla SS, a miałam nadzieję, że je zdobędę ;/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. No cóź mi się osobiście nie podobają...Dla ss?NIestety jestesm tylko przez 3 dni i mam 1 sd więc papaa HB

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja je mam ;]Są cudne.

    stardoll-naszym-zdaniem.blogspot.com
    Zapraszam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej,chciałam cię zaprosić na moją ocenialnie Stardoll: www.oceniamy-MeDoll.blog.onet.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gabi blokuje takie dzieci NEO jak ty MissRihanna1902 ;P


    Lepiej się pilnuj pokemonku .

    OdpowiedzUsuń
  40. czy nie zauważyłyście, że 1 jest większy dlatego bo jest z przodu?
    Nie zawsze przecież wszystko musi być idealnie ustawione, a ten 2 się po prostu 'przekręcił'.

    OdpowiedzUsuń
  41. są sliczne i pasują do kokardy HB :)

    ____
    Widzę ,że dziewczyna pt. MissRihanna1902 już się opanowała, ale i tak nie powinna zaśmiecać komentarzami notkę. Radzę Gabi ja zablokować czy jakoś tak...

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja wczoraj patrzyłam to były nie dla ss a dzisiaj moja siostra chciała kupić i są dla ss

    OdpowiedzUsuń
  43. Są śliczne, ale nie mam forsy

    OdpowiedzUsuń
  44. tak niestety sa dla ss :( a chcialam kupic


    aneta_98

    OdpowiedzUsuń
  45. Te kolczyki wciąż sa dostępne w starplazie :)
    Rajmana

    OdpowiedzUsuń