2010/07/29

Spore opóźnienie !!!

Wiem że to żaden news, ale zauważyliście że sklep marki Stylein nadal nie wycofali ze Starplazy? Inne sklepy wycofali na czas lub z parodniowym opóźnieniem, a w przypadku tego sklepu to już cały miesiąc i nadal go nie wycofują!




Co Wy o tym myślicie?
Ja się czuję trochę oszukana, bo się spieszyłam i wykupiłam całą kolekcje a mogłam za te pieniądze kupić
sobie ubrania innej marki a z zakupem tej poczekać na później jakbym wiedziała że tak to będzie wyglądać.

18 komentarzy:

  1. Masz rację, tyle jest adminów, a co drugi to leniwszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet tego nie zauważyłam xd ale to prawda :DD coś z wieloma rzeczami się zapominają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. admini powinni pracować bo przez cały czerwiec zrobili sobie wakacje !!! a niezapominajmy że są w pracy a zaniedbują stardoll !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten sklep jest już blisko przez 2 miesiące . : /

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też się spieszyłam ;/ masz całkowitą racje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. od tej metamorfozy stardoll jest coraz więcej błędów

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nic nie kupiłam z tego sklepu , pfff ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. i tak nic nie kupiłam z tych nowych sklepów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z Stylein'unic nie kupiłam, i chyba tak zostanie. Ubrania są... dziwne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nic nie kupiłam te ubranią są brzydkie ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. nie kupiłam nic ;) ale błędów jest coraz więcej

    OdpowiedzUsuń
  12. masz rację no oni powinni go wycofać albo podać przyjemniej datę jego wycofania wcześniej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja musle ze oni chca ja wyprzedac na wyprzedazy i poczekaja chwilke ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że nie jestem ss ;( Może bym coś kupiła

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham ten sklep ;)

    OdpowiedzUsuń