2010/07/19

Reklama Asiunia088

Hej tutaj asiunia088.
Moim największym marzeniem jest dostać się na LISTĘ TOP PROJEKTANTÓW.
Chciałam Was poprosić, abyście KUPOWALI i głosowali na moje projekty.

http://i30.tinypic.com/35lzp6d.jpg



Osoby, które kupią mój projekt wezmą udział w losowaniu na doładowanie SS !!!
Jeśli dostanę się na listę TOP rozlosuję jeszcze:
- drugie DOŁADOWANIE SS
- 100 sd
- 2 x 50sd
- 3 x 20sd



OK., jeszcze raz: Proszę, proszę, proszę pomóżcie mi spełnić marzenie.
Jeśli chcecie dany projekt w innym kolorze, napiszcie mi w KG. Zrobię taki, jak chcecie;)

PS: Dodawajcie się do obserwatórow na mojego bloga:

Zawsze pierwsze dodajemy nowości, darmówki i spoilery. Jeśli będzie 500 obserwatorów zrobimy WIELKIE LOSOWANIE (nagrody to niespodzianka, ale naprawdę będą SUPER, nie jakieś tam marne prezenty za 10 sd, albo 20 sd...)


34 komentarze:

  1. Wpadnę na bloga i do starbazarku może też :)

    miss.bou

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze, to nie podobają mi się projekty.. ale wpadnę na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też się nie podobają zbytnio...ta karykatura kaczki heh :P xD ale na bloga wejdę xD^^

    OdpowiedzUsuń
  4. projekty są słitaśne niestety nie jestem ss, ale głosować będę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm.. na bloga wpadne, ale projektów nie kupie. (brak sd)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe, ładne projekty. Niestety nic nie kupię - szukam jakiś LE,a tanie nie są xD
    Na bloga na pewno wejdę.

    OdpowiedzUsuń
  7. ok:P
    a na blogu już jestem od dawna obserwatorką :)
    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne projekty i zajrzę na twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. myślę, że to bardzo starannie wykonane i ciekawe projekty. Mało osób wie, ile trzeba poświęcić na nie czasu, jak dla mnie 5/5 :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Julitka bardzo dziekuje na psa poswiecilam 2 dni!

    madzia - co z ta kaczka? Kaczka jak kaczka xD

    OdpowiedzUsuń
  13. ok wpadnę na bloga, nic nie kupie bo nie mam zbytnio sd

    OdpowiedzUsuń
  14. nic nie kupię bo oszczędzam ...heh...xd

    OdpowiedzUsuń
  15. raczej nie kupię... ;)
    _karoka10

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne projekty asiunia ma talent, ale wpadnę ba bloga. ;)

    xDziom

    OdpowiedzUsuń
  17. powiem szczerze.
    brzydkie są te projekty..
    ewentualnie może być ten z HK ale na SB takich pełno.


    na bloga zajrzę :P

    OdpowiedzUsuń
  18. B. ładne są te ubrania.
    Blog też jest ciekawy .
    Szkoda, że nie mam sd bo bym kupiła chociaż jedną bluzkę ; PP

    OdpowiedzUsuń
  19. Projekty takie sobie , nie wiem czy kupię .. Ale do obserwujących się dodam . : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie ale stardoll i my zrobił się w śmietnik, 3 reklamy pod rząd, ??? przecierz reklama mniała być raz na jakiś czas... ŻAL ŻAL żĄl

    OdpowiedzUsuń
  21. Sorry , ale nie tracę kaski na kupowanie takich ciuchów ;(

    OdpowiedzUsuń
  22. Te projekty są brzydkie , sorry !

    OdpowiedzUsuń
  23. piesior najlepszy, jutro kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  24. JulitQa93
    Ja akurat wiem ile czasu trzeba poświęcić na projekty.
    Na bardziej dopracowane więcej czasu, na mniej tego czasu tyle nie potrzeba. Zależy jeszcze od czyjejś wprawy. ;]

    A co do projektów to ładne, ale szczerze to nic specjalnego. Trochę u kaczorka na górze wystają nóżki, a u dołu głowa.. U pieska podobnie.
    Hello Kitty już trochę przestarzały i nie wymagajacy dużo roboty. ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie za bardzo mi się podobają ,kaczka jest jakaś krzywa i wystaje z góry i dołu .Piesek też wystaję .Czaszka fajna ,ale szału nie robi .Średnie .Bloga zobaczę .

    OdpowiedzUsuń
  26. piesek fajny;D
    napewno zagłosuję;D
    pozderki

    OdpowiedzUsuń
  27. Kupiłam jedną koszulkę :)

    Jak na pierwszy raz to są b. oryginalne i ładne ;)

    OdpowiedzUsuń