2010/07/19

Zagrożone gatunki

Kolejnym zagrożonym gatunkiem jest Panda czerwona. Aby ją otrzymać wystarczy kliknąć na przycisk "adoptuj mnie" a znajdzie się ona w apartamencie :) Co o niej myślicie? Mi się strasznie podoba, jest taka słodziutka :) Jej opis (ze stardoll): Panda Czerwona zamieszkuje góry Nepalu, Birmy i centralnej części Chin. Została zaklasyfikowana już 48 lat wcześniej niż znana wszystkim, czarno-biała Panda Wielka. Jednak w przypadku Pandy Czerwonej to nie jej mniejsza objętość przyciąga uwagę, ale raczej jej słodki wygląd! Panda Czerwona należy do własnej rodziny „ Ailuridae”. Oryginalność to szyk!

Pierwsze pięć osób komentujących dostanie niespodziankę :)
Dostają ją: InspiredClothes, Aneczka2222, milullaby, werka70, qbritneyq




http://danielsanimals.files.wordpress.com/2010/06/red-panda.jpg

38 komentarzy:

  1. slodziutka... jestem qbritneyq

    OdpowiedzUsuń
  2. słodka:)
    Judysiulka

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna w realu ale na sd mi się mało podoba..

    OdpowiedzUsuń
  4. i w rl i na sd jest słodziuśka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękna. Na początku myślałam, że to jakiś gatunek lisa XD
    Pozdro dla administratorek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ;* Ja już ją mam ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. myślałam że już zapomnieli o zagrożonych gatunkach a panda jest slodziutka

    OdpowiedzUsuń
  8. To chyba najsłodszy zwierzak świata! ;) Aż strach pomyśleć, ze takie maleństwa mogłyby wyginąć! ;|
    Schatzie22 na Stardoll.

    OdpowiedzUsuń
  9. okropna jakość graficzna.
    już od dawna stardoll schodzi na psy, ale jeszcze nigdy graficy nie zawiedli mnie tak bardzo jak dziś... jeeej. x.x

    OdpowiedzUsuń
  10. Wreszciee ..
    Słodki male i tak trafi do schowka x D

    OdpowiedzUsuń
  11. wreszcie!mimo sporego spóźnienia,stardoll postarał się o ładne zwierzątko,ale grafika jest do bani!
    pozderki dla redaktorek;)

    online-in-stardoll.blogspot.com -reklamy w poście za free!
    beyonce1040

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam już , ale od teraz ta panda zamieszkuje mój ogródek . : P

    OdpowiedzUsuń
  13. Słoddddziutki :* Mam już go ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. o..jaka śłodka.....kocham zwierzaczki:*

    OdpowiedzUsuń