2010/07/26

I jak?

Teraz takie pytanie zadam :D
Jak mi idzie.. ? Mam nadzieję, że dobrze:)

25 komentarzy:

  1. idzie ci super mi sie podoba twój udział na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przekupujesz nas konkursami . xd
    haha , to mi sie podoba . ; p
    I idzie ci bardzo dobrze ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. idzie ci świetnie:) świetne konkursy i wogule jesteś super ale prosze zrób jeszce jakiś konkurs ok?

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie Ci idzie ! :)
    zgadzam się z `nicola-n8` . Ojj przekupujesz nas. ;D

    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że urządzasz konkursy ;] Mi bardzo się podoba :D ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. na to co patrze świetnie ale dopiero weszłam i też bym chciała w jakimś wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super czakam na dalsze konkursy

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrze ci idzie... Fajne konkursiki ale niestety ja nigdy nie moge wygrać :( :( :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się wydaje że fajnie Ci idzie.;)
    Powinnaś zostac autorką tego bloga na zawsze:)
    Robisz dużo konkursów co jest plusem, ale ja i tak nie mam szans na wygranie jakiego kolwiek. :P
    Trzymam za Ciebie kciuki:)

    ze stardoll happybutbad

    OdpowiedzUsuń
  10. zrób konkurs plisss:) czekam na stardoll jakby co jestem juti11166 niejestem ss

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobasz, ale sądzę, że robisz tyle tych konkursów po to, żeby "przekupić" czytelników, żeby widzieli to tak:
    "trampol zostaje = więcej konkursów = więcej kasy = trampol ma sławę"

    nie bierz tego do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uważam że za dużo robisz konkursów. Przedtem ( jak ciebie nie było) był to blog o głównie o stardoll, informacje, nowości, a konkursy pojawiały się raz na dzień, raz na dwa dni. A teraz co kilka minut jest konkurs. Z kąd ty bierzesz tyle stardolarów na nagrody?! Teraz to tylko sa konkursy na tym blogu, przedtem mogla wejsc i poczytac nowosci na stardoll a teraz same konkursy, jak tak będzie dalej to sie wypisuje z obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  13. Może być ;)
    Choć mogła byś dodać choć raz jakies info. na temat stardoll itp. ale tak to jest oki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z olaaa98 weszłam przed chwilą a tu same konkursy chciałam zobaczyć info o stardoll a tu nie same konkursy!!! Musiałam przejrzeć dwie strony żeby coś znaleźć,
    Lepiej by tu było bez ciebie.
    Sory nie bierz tego do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze moim zdaniem za dużo tych konkursów.
    Ja wolała jak na tym blogu było więcej notek o sd, a ty napisałaś chyba jedną notkę dotyczącą nowości.
    Nie bierz tego do siebie ale wolałam jak pisała madziara34

    OdpowiedzUsuń
  16. Za bardzo to nie.
    Spamujesz konkursami.
    Nic o stardoll.
    A chyba o tym jest blog.
    Izgadzam się z kizi80 .
    madziara34 chodziaż spojrely robiła. A ty ? Bez urazy.
    Ale Gabi i Gosia powinny bardziej sie postarać.

    OdpowiedzUsuń
  17. W sumie to dobrze ci idzie , ale ... nie mogłabyś dodawać jakiś informacji o SD , a nie tylko konkursów .. ??

    OdpowiedzUsuń
  18. No , ale widzę , że za informację ze stardoll się zabrałaś . ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  19. Według mnie idzie ci breznadziejnie ;/ to nie jest blog o nazwie ,, konkursy i my,, tylko ,,stardoll i my,, jak narazie wszystkie twoje notki to konkursy, 0 nowości .

    OdpowiedzUsuń
  20. ''Ja uważam że za dużo robisz konkursów. Przedtem ( jak ciebie nie było) był to blog o głównie o stardoll, informacje, nowości, a konkursy pojawiały się raz na dzień, raz na dwa dni. A teraz co kilka minut jest konkurs. Skąd ty bierzesz tyle stardolarów na nagrody?! Teraz to tylko sa konkursy na tym blogu, przedtem mogla wejsc i poczytac nowosci na stardoll a teraz same konkursy, jak tak będzie dalej to sie wypisuje z obserwatorów''
    Podpisujęsię pod tym obiema rękami, ja również się wypiszę.

    OdpowiedzUsuń