2010/07/11

Gabi urodzinki




Szczęścia, zdrowia, pomyślności
Czerp z życia same radości!
Niech los Ci zawsze sprzyja,
A co złe niech Cię omija.
Dużo słodkości, szczęścia w miłości
Samych luksusów, milion całusów.
Niech odejdą precz gorycze
Z głębi serca Tobie życzę.
O czym myślisz, o czym marzysz
Niech Ci w życiu się przydarzy!
Najszczersze życzenia, marzeń spełnienia
Z okazji urodzin najlepsze życzenia składa Gosia i Magda




P.s Gabi ma jutro urodziny, ale ze względu że jutro mnie nie będzie przez większość dnia składam je już teraz. Mam nadzieje że jutro 12 lipca będziesz miała zarąbisty dzień i dostaniesz mnóstwo prezentów !!!


OD GABRYSI:

DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA ZŁOŻONE ŻYCZENIA. MAM NADZIEJĘ ŻE TE 14 URODZINY BĘDĄ FAJNYM DNIEM, INNYM NIŻ WSZYSTKIE, SPĘDZONYM Z MOIMI NAJLEPSZYMI PRZYJACIÓŁMI :)

78 komentarzy:

  1. Mnie też jutro nie będzie; więc wszystkiego naj Gabi ;]
    i spełnienia marzeń :D

    życzy Aniasuperowa ;))
    ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jutro będę więc jutro złożę Ci życzenia Gabi :)
    A i tak po za tym zapraszam wszystkich na mojego bloga:
    h t t p : / / f o t o - p r z e r o b k i . b l o g s p o t . c o m /

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego :)

    życzy jarus55 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WSZYSTKIEGO NAJ NAJ NAJLEPSZEGO!!! CO DO STARDOLL ZOSTANIA CG, LUB COŚ W TYM RODZAJU!!! ZDROWIA SZCZĘŚCIA I SŁODYCZY, W DNIU URODZIN STEFFI ŻYCZY!!!

    Steffi-5

    OdpowiedzUsuń
  5. Również składam najszczersze życzenia . : )
    Nawet dziś rano sobie o Twoich urodzinach pomyślałam . ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  6. Super by było jakby w dniu swoich urodzin zostawało się CG ..

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego najlepszego ! 1OO lat ! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. http://teraz.com.pl/vardata/gify/buziaki/buziaki006.gif
    Masz ode mnie Gabi dużo buziaków =]

    Najlepszego ; *

    OdpowiedzUsuń
  9. Gabi wszystkiego najlepszego!Szczęścia zdrówka , pomyślności i wielu miłych chwil w życiu!Amanda987 na sd.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego NAAAAaajlepszego w dniu urodzin :) A które to już? 14? 15?

    Pochwal się jutro, co dostaniesz od rodziców :]]

    Miss.Bou

    OdpowiedzUsuń
  11. 1o0 lat Gabi ja miałam w sobote urodziny (10 lipca)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego.
    Sto Lat!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkiego najlepszego Gabi:D
    sto latek

    PS. Pochwalisz się prezentami?

    Justyna-14

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin!
    życzę ci wszystkiego co najlepsze dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  15. WSZYSTKIEGOOOOO NAJ...LEPSZEGO !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Justyna-14 - Prezentów nie dostaję, cieszę się z tego że się urodziłam i to ja powinnam dziękować moim rodzicom, a nie oni dawać mi prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszytkiego najlepszego Gabi !

    PS> Nieskromnie mówiąc ja miałam urodzinki wczoraj ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. 100 lat
    Szczęścia
    Pomyślności
    Radości
    Uśmiechu
    Zdrowia
    Relaxu
    itd.


    Od Gofra ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tez przyłączam się do życzeń , wszystkiego naj.! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dołączam się do życzeń !
    19874093 lat i nadal takiego wspaniałego bloga. ! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Gorącej 14 życzę !:*
    Jak znajde czas to zrobie Ci kartke i przesle tu linkiem^^

    OdpowiedzUsuń
  22. i ja też życzę same dobre rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego Gabi ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszytskiego naj naj najlepszego dużo zdrowia i radości. 1o0 latek a nawet więcej.

    Wsztiego naj !

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego dobrego!!
    10000 lat!!


    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego Naj! ;).o jedną świeczkę na torcie więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja również dołączam się do życzeń
    nika474

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego Najlepszego!!!100 lat!!!;

    Przyszła twego święta pora,
    bądź wesoła, nigdy chora.
    Gra muzyka,wszystko w normie,
    zawsze bądź dziewczyno w formie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego :)
    Zdrowia , szczęścia i wszystkiego czego pragniesz !
    Skromnie z twojej strony , że nie chcesz żadnych prezentów. Ja to bym się chyba na wszystkich obraziła , jakbym nic nie dodstała! Hehe...

    sindi0802

    OdpowiedzUsuń
  30. miss-emo-ania też ma dziś urodziny ;)
    Stooo Lat!

    OdpowiedzUsuń
  31. ja mam 10 dni wcześniej urodziny:)

    Więc:
    - chłopaka- jeżeli jeszcze nie masz
    - słodyczy- chyba jak każdy je lubisz
    - zostania Cg na Stardoll
    - wygrywania konkursów na Stardoll
    - Sto lat:)
    - wszystkiego naj


    Na Stardoll:

    MissMilagrosia

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego najlepszego Gabi ! :***

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystekiego ci najlepsze!!!
    julietta333

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego najlepszego Gabi :***
    Szczęścia, zdrowa, pomyślności
    i wszystkiego dobrego!!!!!!



    1oo lat, 1oo lat, niech żyje, żyje naaam!!
    1oo lat, 1oo lat, niech żyje, żyje naaam!!

    Jeszcze raz, jeszcze raz, niech żyje żyje nam !!! niech żyje nam !!!!
    a kto?

    GABIŚKAAAA!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego najlepszego =)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja również przyłączam się do życzeń, mam nadzieję, że wszystko ci się w tym roku powiedzie, że zostaniesz tą twoją wymarzoną covergirl, że dostaniesz wszystkie prezenty, które chciałaś i żebyś wytrzymała w kolejnym roku szkolnym :)
    Misia_26

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkiego najlepszego! I zdrowia przede wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkiego najlepszego ;)
    PS.: Ja też obchodzę urodziny 12 lipca.

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkiego naj Bagi:) :*
    Stos prezentów, szczęścia, zdrowia, pomyślności no i przede wszystkim radości!

    miss-emo-ania: wszystkiego naj.

    OdpowiedzUsuń
  40. to o jeden dzien masz wczesniej urodziny bo ja mam 14 wiec sto lat!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkiego Najlepszego i 1oo lat !
    + sto lat bloga :)
    Składa Ewa_Farna_xD

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajnoo Najlepszego Gabi Mooja



    Twoja Siostra3000

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie będę się rozpisywać :P
    Naj naj naj lepszego.

    OdpowiedzUsuń
  44. i jak zawsze masz duuużo życzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Dołączam się do życzeń Gosi i Magdy :)

    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystkiego Naj!
    Dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności, mnóstwa radości, spełnienia życzonek i żebyś miała wspaniały dzionek ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja dziś składam Ci życzenia
    Wszystkiego Naj naj Gabi :)

    OdpowiedzUsuń
  48. 100 lat!
    ja miałam 14 urodziny 24 maja ;D

    OdpowiedzUsuń
  49. 1oo Lat !
    I spełnienia najskrytszych marzeń ^^
    Życzy Mari1113

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszystkiego naj Gabi ! 1oo latek życzę ...

    OdpowiedzUsuń
  51. Zdrowia, szczęścia, pomyślności,
    uśmiechów na co dzień i
    duuużo MIŁOŚCI!

    OdpowiedzUsuń
  52. wszystkiego najlepszego spoźnione ale szczere

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja tez sie urodzilam 11 lipca

    OdpowiedzUsuń