2010/07/14

Nowy sklep

Za niedługo do starplazy dojdzie nowy sklep- Cats & Dogs The Revenge Of Kitty Galore. Prawdopodobnie będzie on dla innego kraju, gdyż są to rzeczy z filmu (takiego jak nazwa sklepu), a jak wiemy dużo takich sklepów jest tylko dla wybranego kraju. Jak wam się podoba sklep?

Pięć pierwszych osób komentujących dostanie prezent niespodziankę :)
Prezenty dostają:
crazysraczka12, iza118, Niecierpliwa, misnikix33, _.-._MiLkA_.-._


http://www.teasery.pl/files/116/big_7322276.3.jpg

31 komentarzy:

  1. ja pierwsza!

    crazysraczka12

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowski sklepik
    Kocham ten blog
    ja 4 _.-._MiLkA_.-._

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny na pewno coś kupię
    Emcioszek18

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny w sam raz dla naszych pupilków
    _emoszka_

    OdpowiedzUsuń
  5. Yhh ... szkoda , że nie zdążyłam . : /

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja coś kupię , jeśli będzie dostępny chociaż przez link . : )

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja już zrobiłam taki link do tych rzeczy i wstawiłam na swojego bloga .Mam nadzieje że będzie działał jak sklep już się pojawi

    OdpowiedzUsuń
  8. super sklep :D
    mam nadzieję, że będzie można coś w nim kupić :D

    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  9. Sklep boski
    tylko ,że już od jakiegoś czasu nie kupuj mebli więc wątpię że coś kupie
    A co do filmy to oglądałam go i mam na płycie:DD

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziwny i wątpię, że coś kupię

    OdpowiedzUsuń
  11. a i to " click area " to pewnie będzie darmówka. jak sa darmowe rzeczy w albumie to jest taki napis

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie a mialam nadzieje ze bedzie darmowe xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny , oby był tez dla na ;S

    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha xD
    Najśmieszniejszy to jest ten pies i ten kot na plakacie xD

    Zapraszam na: stardollowe-tematy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ''Psy i Koty'' 1 cz. na dvd :D
    boska jest ! <3
    nie mogę się 2-giej doczekać ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. nic nowego..........było wiadomo że dla innego kraju .......jestem przyzwyczajona

    OdpowiedzUsuń
  17. no cóż. Sklep super, tylko szkoda że nie dla polski..

    no i żal, pewnie nawet przez link do przymierzalni nie będzie się dało kupić bo to nie ciuchy tylko przedmioty, a teraz nie da się ich wziąć do przymierzalni tylko trzeba kliknąć i kupić...

    OdpowiedzUsuń
  18. a, i jeszcze coś

    wiczkaa, to Click Area wcale nie znaczy że to darmówka! Tu chodzi o to że w tym miejscu się klika i wtedy się coś wyświetla albo gdzieś przenosi. Darmówki często mają link do np. strony tego czegoś z czego jest ta darmówka i to dlatego tak się pokazuje w albumie!

    OdpowiedzUsuń
  19. kotka kupiłam :)
    jest świetny!!
    a reszta to moim zdaniem o wiele za droga! :/

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo drogo ;/. jak zresztą wszystko na stardoll

    OdpowiedzUsuń