2010/07/28

Reklama


Elo,tu mówi wasza Sel :* (anka271)

Od niedawna zaczęłam pisać .. bla bla, po prostu jeśli macie ochotę wejdź nie bloga :



Jak wiadomo to na pewno jest opowiadanie o Justin Bieber (każdy wie kto to !) i o Selenie Gomez. Nawet jeśli za nimi nie przepadasz, warto zajrzeć na bloga i wstąpić do świata nastolatki o imieniu Avon i przyszłego gwiazdora Justina B.

Nie musicie się wysilać i dodawać do obserwujących, bo to nie jest ważne, wystarczy , że choć wyrazicie swoją opinie w komentarzu *_*
Mogę Wam obiecać że będzie się działo, na pewno nie mam jakiś specjalnych uzdolnień pisarskich..
Jestem taka jak Ty, zwyczajną nastolatką z marzeniami, a pisze po to ,by zająć czymś czas i się rozluźnić.

Do Zobaczenia na blogu
Sel :*

17 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. raczej nie zajrzę, bo nie lubię biebera.. i nie chce mi się xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Bieber???

    Hahahaha!
    To jest najgorszy piosenkarz naszego pokolenia;)
    Jeszcze dziecko;)



    marti_18

    OdpowiedzUsuń
  4. niieeee, Bimber.. nienawidze go. Raczej nie będę czytać tego bloga :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ee.. no znowu o bimberze? Dziewczyny co wy w nim widzicie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nienawidzę Bóbra , ale ten blog jest super . Polecam go . : *

    OdpowiedzUsuń
  8. I oczywiście już jestem obserwatorką . ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się z poprzednimi dziewczynami on se myśli że jest nie wiadomo kim to głupek!
    Patrzcie ja mam takie coś w prezentacji:
    90% Nastolatków dostałoby załamania nerwowego, gdyby Justin Bieber stał na dachu wieżowca i miał zamiar skoczyć. Jeśli należysz do tych 10%, które wzięłoby krzesełko i popcorn i darło się: "Skacz lamusie" wklej to do swojej prezentacji

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko patrząc na ten blog widać, że cały pomysł jest zaciągnięty z bloga Szarej! No cóż... :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, bohaterowie są ściągnięci z tego bloga. Nawet foty są tak samo zaprojektowane! Boże lepiej zablokować...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię Justina !!!!!!


    Blee, xdd


    To jeszcze dziecko (...) Mutacji nawet jeszcze nie miał , czytałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja zajrzę :P
    lubię JB :P

    OdpowiedzUsuń