2010/07/15

République Soeurs Styled Outfits


21 komentarzy:

  1. Super :))

    Zapraszam na bloga stardoll-nasza-magia.blogspot.com
    Niedługo będzie wielkie losowanie !!

    Zaprasza i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na mojego bloga: http://www.stardoll-makijaaz.blogspot.com/

    Czarodziejka135

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na mojego bloga! Darmowe metamorfozy, nowości i darmówki, a jeśli zapiszesz się do obserwatorów weźmiesz udział w Wielkim Losowaniu :*


    Blog :

    stardoll-nasza-magia.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki HB spóźniają się już 3 dzień ! :/ Może łaskawie Admini by się obudzili ?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet ładne. Bluzkę Paris już dodali dawno ; DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi nie działa.;(
    Zrobilabyś mi to.? ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczególnie podoba mi się bluzka z napisem ' Paris ' i to futro do niej . : )

    OdpowiedzUsuń