2010/07/25

Cześć

Więc tak.. jestem nową redaktorką tego bloga, którą zostałam w sumie przez przypadek.
Na imię mam Dagmara, nie mam specjalnie ciekawych zainteresowań, może poza tym, że lubię rysować. Myślę, że z czasem mnie polubicie, mimo mojego naprawdę trudnego charakteru.. Z natury jestem wredna, ale STARAM się być miła.. Zależy jeszcze dla kogo:D. Mieszkam na wsi, co nie znaczy, że noszę kozaki i dresy. Ubieram się jak większość dziewczyn. Na stardoll moja lalka to trampol. Hmm.. Co by tu jeszcze powiedzieć. Lubię kurczaki, zakupy, grać w piłkę. Nie wspominałam o tym, że miałam być chłopakiem ^^ Wracając do bloga, to jestem tutaj na okres próbny, jeśli dobrze się spiszę to zostanę na stałe, z czego się cieszę :)

18 komentarzy:

  1. Gratuluje ;]. i życzę ci abyś została ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś osobą bardzo podobną do mnie. :p
    A w dodatku fanka komixxów. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Trampek ! Jej ! Witaj i życze Ci powodzenia, by zostać na stałe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia:) Też lubię komixxy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Cię Dagmarko ( ładnie imię , tak przy okazji ) . x D

    OdpowiedzUsuń
  6. Również życzę Ci , żebyś została . : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Buhahahaha. Obrazek mi się podoba :D

    NicoleYorinsit

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem ze wsi :D hehe

    xXx11olcia11xXx

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także miałam być chłopkaiem xD
    Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga:)
    Cadsie123

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zostałaś redaktorką , znasz Gabisie9 ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie , a Fuck yea wymiata ^^

    OdpowiedzUsuń