2010/07/28

Kopiara


Normalnie tego nie robię, ale to już przechodzi wszystkie granice kopiarstwa. Kopiara o której mowa ma nicka na stardoll marti_18. W prezentacji ma napisane, pozwólcie że zacytuje:

"NIE KOPIUJ MOJEGO APARTAMENTU, PREZENTACJI ANI ALBUMU!
JEŚLI TO SKOPIUJESZ TO ZNACZY, ŻE JESTEŚ JESZCZE DZIECKIEM,
KTÓRE NIE POTRAFI NIC WYMYŚŁIĆ SAMEMU! "

A więc nasuwa mi się pytanie jak mam cię nazwać?! Może macie jakieś propozycje? Za najlepszą nazwe dam 25 sd.

a o to dowody jej kopiarstwa:

mój główny pokój

główny pokój marti_18:


mój pokój dla dziecka
marti_18 pokój dla dziecka
tylko nie ma dziecka wiec po co jej pokój, no chyba że to dla niej ^^

oraz kuchnia gabisia9

kuchnia marti_18

To czekam na Wasze propozycje :)

Za czujne oko dziękuję PrinceSs.Suzie

154 komentarze:

  1. Żenada , zero kreatywności .

    Ona już sama wymyśliła sobie przezwisko " DZIECKO
    KTÓRE NIE POTRAFI NIC "WYMYŚŁIĆ" SAMEMU " .

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah ;d no no trzeba miec mózga ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. No niestety, bywają takie typy na stardoll. Skoro osobę, która kopiuję cokolwiek nazywa "dzieckiem", to moze trzeba nazwać ją "dzidziuś", gdyż kopiuje wszystko..

    OdpowiedzUsuń
  4. ludź bez pomysłów na życie -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyna po prostu zazdrości wam kreatywności, pomysłowości więc trzeba ją nazwać "bezpomysłowa" albo tak jakoś mi orzyszło do głowy: "marti-odgapiarti" haha :P Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wredna kopiara która sama jest dzieckiem które nie umie wymyślić coś samemu.
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za totalny brak pomyslowości i kreatywności!!! Nienawidze takich ludzi:/ Odpowiednią nazwą dla niej byłoby: DZIECKO KOPII

    OdpowiedzUsuń
  8. No cóź są ludzie i parapety , ale pisząc , że jest wredna i tak dlaej nie pomagać!!!Gosiu ona tylko na czekała...Teraz każdy ją odwiedza.Tego chciala? TAK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niewiem jak masz ją nazwać.
    Ale raczej nie dziecko, ponieważ dzieci są mądre i nie kopiują czyjejś kreatywności. Więc może nazwij ją ORYGINALNA PODRÓBA lub PODROBIONY ORGINAŁ. pa GaBa

    OdpowiedzUsuń
  10. powiem jedno - nazwij ją "łysa blondynka"
    pisała - crazy.kamilka

    OdpowiedzUsuń
  11. http://moj-stardoll-iza118.blogspot.com/2010/07/zal-oo.html -skopiowała waszą notke i fotki.

    na sd:
    Izuska2828

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm...
    Brak oryginalności
    Czyli po prostu Kopiara :)

    A wogule I_am_collector gratulacje to już twoja 500 notka na tym blogu :)
    xxaaddaaxx1

    OdpowiedzUsuń
  13. Julietta nie wiem, może i o to jej chodziło, jeśli tak to współczuje jej jeszcze bardziej
    ja bym takiej opinie nie chciała mieć za cenę sławy przez 1-2 dni

    OdpowiedzUsuń
  14. Może kserokopiarka? ^^
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nazwa jej : ,,Oryginalność ?-10 w skaliBueforta'' xD



    marta9820 [nick na stardoll]

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. dzieci niektóre nie mają wyobraźni.. jak ja widzę coś fajnego, to myślę żeby to skopjować, ale nie skopjuję..
    nazwij ją Orginalna Martynka
    xD
    ale ona jest jakaś biedna. prosi ludzi o głosowanie na nią a nie wysyła trans? o.o

    OdpowiedzUsuń
  18. nie ogarnięty łepek od szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  19. kopiara zgapiara

    a może

    kopiara bez farta bo zawsze się dojdzie do prawdy a co może nie jeśli nie podajcie chociaż jeden przykład
    kiedy nie doszłyście do prawdy

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam wiele przezwisk.
    Kopiarka,Człek,Bezmózgowiec,Pikaczu, Dziwadło,Teletubiś,babo-chłop,łajza ,glut,pedzio,Pindzia,wybryk natury, bahor.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam przezwisko , DZIECKO NIESZCZĘŚCIA !

    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  22. OMG!
    Współczuje ci! Dziwne z niej dziecko!
    Brak mi słów żeby ją wogule nazwac :/

    OdpowiedzUsuń
  23. ja i moje kolezanki z klasy mamy problem z taka jedna też z naszej klasy a jej to sie nie da nic wytumaczyć

    A przezwisko to może ,,dziecko kopiarstwa"

    OdpowiedzUsuń
  24. zasada kopiuj-wklej zawsze działa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej! A kiedy będą jakieś następne konkursy?

    OdpowiedzUsuń
  26. Też stworzyła bloga pod adresem
    stardollimywszystkich.blogspot.com
    nawet nazwę waszego bloga skopiowała tylko dodając "wszystkich"
    xxaaddaaxx1

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziecko Neo xD Ona poprostu myśli, że jej te zasady nie dotyczą. Naprawdę, dziecko neostrady ;PP

    OdpowiedzUsuń
  28. Może to nie kopiara, tylko szuka inspiracji?

    OdpowiedzUsuń
  29. heh no xD
    no raczej 2 letnim dzieckiem lub 4
    ale i tak jesteśmy wszyscy dziećmi
    jak ukończymy 18 to będziemy drosłymi
    po 1 ona się uważa za jakąś królową ta marti_18 że wszystko może hee

    OdpowiedzUsuń
  30. OHOHO ;p to niezle .. ktos ma wyobraznie .. dobija mnie takie cos xd tak samo miala roxi1472 w glownym tylko zgapila od i_am_collector ..tzn. wytłumaczyła że kolezanka zrobila jej taka metamorfoze pokoju xd jak jej o napisalam to zmienila xd

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziecko po prostu jest bezczelne! Nazwałabym ją Bezczelną Idiotką.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gosiu, nazwij ją użyszkodnikiem stardoll'a . Zero kreatywności .
    Zróbmy nalot! ^-^

    OdpowiedzUsuń
  33. A tak wgl. dzisiaj to jest twój 500 post. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ona tylko na to czekała ja myślę , że można by ją nazwać :
    ""sławna" z przypadku" Teraz pełno ludzi na nią wejdzie ! Zgadzam się z Julieta : " Gosiu ona tylko na czekała...Teraz każdy ją odwiedza.Tego chciala? TAK! "


    Misiadela ; *

    OdpowiedzUsuń
  35. Chyba że trzeba ją nazwac "dziwolongia Marti" albo "Niemamóżgowiec"
    Chyba głupoty wymyśliłam ale takie sobie ;//
    Też chciałabym miec apartament tak jak ty ale nie mogę ;((
    A tak jest wredna chyba że chcę ona byc sławna bo o nią mówiłaś ;//

    OdpowiedzUsuń
  36. POKEKMIOTOĆWOKOIDIOTOGŁUPOKOPIARZ. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ona ma twarz jak Pinokio po inwazji termitów! Beztalencie bez honoru i kreatywności!

    OdpowiedzUsuń
  38. Współczuje
    Może:Neokreatywna xD

    OdpowiedzUsuń
  39. hektograf głupi xd
    Ale się zdziwi jak sie zaloguje ^^

    OdpowiedzUsuń
  40. Ksero-kopiarka

    stardoll Domka3939

    OdpowiedzUsuń
  41. ma nawet Ciebie i Gabi w albumie o.O

    OdpowiedzUsuń
  42. nawet nazwę bloga zgapiła -,-

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja mam dla niej teki nic :
    Pseudo-Gwiazdkowa-Kopiara !

    Hah ona myśli że zabłyśnie ?? To się myli !

    OdpowiedzUsuń
  44. moja propozycja to ksero-zero. ona chyba myślała że zyska sławę na parę minut. jest żałosna

    xDziom

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. żenada, po prostu dziecko neo.
    i nazwa , która mi się nasunęła to "ksero,marta,zero" . Pf, żałosne to... i ta jej prezentacja... :/
    _karoka10

    OdpowiedzUsuń
  47. moze powinnismy ja nazwac "bardzo orginalna, stylowa i myśląca osóbka kożystająca z świetnego stardolla która wcale nie kopiuje" [wymawiając to z "delikatnym" sarkazmem]

    OdpowiedzUsuń
  48. No to się kopała! :P
    Hehehe

    OdpowiedzUsuń
  49. Niech ona wejdzie na stronkę żal.pl lub rozpacz.com i niech zobaczy czy nie ma tam już konta ! a moje propozycje to : (wierszyk który będzie można wysyłać do kopiar )

    Każdy powinien mieć swój styl ,lecz jak widzę nie masz go Ty.Pomyśl jak robisz ksero kopiarkę bo inni mogą powiedzieć 'Przebrałaś Miarkę'.Rada ode mnie "Pomyśl o konsekwencjach swojego wyboru ".
    Paulina_ok13

    OdpowiedzUsuń
  50. Bozz ..Aż serce ściska żal.. ; p A co do nazwy ,hmm..Dziecko Anty Oryginalności .

    OdpowiedzUsuń
  51. ttaaa...
    może...
    biedne niedorozwinięte dziecko chaosu ^^

    na sd jestem magdziusia

    OdpowiedzUsuń
  52. xero = zero

    bo jak kopiujesz nic nie zyskujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Skopiowała też nazwę bloga : stardollimywszystkich.blogspot.com

    Teraz sławna to to ona nie jest a przy okazji startuje dziś na CG

    OdpowiedzUsuń
  54. One są wogóle inne a nie takie same wali ci na łeb .? ;/

    OdpowiedzUsuń
  55. Kopi-Marti xD albo Zgapiari-Marti xD Żal mi jej.

    OdpowiedzUsuń
  56. Nienawidzę takich kopiar. Za mną też taka jedna kopiuje i wiem jakie to wkurzające! ;/

    OdpowiedzUsuń
  57. Dziecko przecież sama tak napisała ;P

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja bym ją nazwała kopirzyca (od wampirzycy).

    A co do notki to żal mi tej dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  59. Rozbroiła mnie tą prezentacją . żal .

    OdpowiedzUsuń
  60. aa i jeszcze mój nick na stardoll : klaudzia1409 ;p

    OdpowiedzUsuń
  61. Dziecko kopiarki
    "Stardollowiczka"
    Bezmózg
    Pani "mądra"
    Ksero
    "Biedactwo"
    Kserówka
    Ksero oszustka
    Niewolnicza kopiowania
    Niewolniczka kopiarki


    by Gibol1222 - Gofer ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. żenaduskopiarusapartamentusdzieciusniemuślussamamus

    Troche dluga nazwa. Wymyśliłam sama!;p
    Bogii

    OdpowiedzUsuń
  63. przepraszam za błąd w wyrazie "muślus" Powinno być myślussamemus:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Stardollowa kopiaro-kłamczucha

    OdpowiedzUsuń
  65. Zero
    lub głupia kopiara
    xxemowaxx

    OdpowiedzUsuń
  66. Xero - zero ;)
    Ja miałam podobnie z taką jedną tylko że nie aż tyle

    OdpowiedzUsuń
  67. "Brak Fantazji i wszystkiego"
    Ctrl C + Ctrl V = Kopiara

    MissPrincessek

    OdpowiedzUsuń
  68. Kontuzjowana mandarynka lub wypierdek z dupy mamuta xD. Jeśli się powtarzam albo coś tam to sorka ;]

    OdpowiedzUsuń
  69. Żal mi jej . : /
    Ona chce się tylko popisać i tyle .. co jej kiepsko wychodzi ..

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja mam coś : Dziecko słońca nie do końca . x D

    OdpowiedzUsuń
  71. prze agentka mam fajne przezwisko czasami mnie tak nazywają czyli "yeti" albo "czosnek".na moją siostre wołam bolek albo komaretka!! a "kopiara" powinna sie nazywać stara kopiara która się zepsuła

    OdpowiedzUsuń
  72. W prezentacji mówi o sobie ! =.=
    Brak mi słów.

    OdpowiedzUsuń
  73. Jak ten małpi-dzidziuś skopiowała to tyko dlatego żeby odwiedzać jej apartament to postawmy jej wszystkie które go odwiedzamy 1 za wszystko i już!

    OdpowiedzUsuń
  74. Stardollowa kopiarka. ;d
    Hasło : Darmowe przemeblowanie Twojego apartamentu. W końcu poczujesz się jak prawdziwa Stardollowa gwiazda. xd

    Hah.. żal mi tego dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  75. aha..... o rany ! wszystko !
    najlepsze przezwisko "kopiara!" tak jak ty wymyśliłaś.

    OdpowiedzUsuń
  76. Dziwna 'Pani' chociaz ja bym ją dzieckiem nazwała . Moze ' Pani kopiara ' albo ' Dorosła kopiara '
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Wiem ja się czujesz Gosiu, i ty Gabi.. sama mam kopiarę, ale jest nią jeden z członków mojej ... rodziny!!:(
    Nie będę jją jak inne wyzywały ale to kopiarstwo przechodzi ludzckie pojęcie.. Jak bym ją nazwała? Po za tym, że zakompleksowane dzicko szukające inspiracji w 'sławnych' osobach, ? Nie wiem jak mam to określic, to szczyt!

    OdpowiedzUsuń
  78. Nazwij ją: KSERO-KOPIARKĄ!!!
    jeżeli już był tai pomysł to przepraszam :(

    OdpowiedzUsuń
  79. yyy ... to mądry człowiek xD można ją nazwać pokemon, dziecko kosmosu, albo nie.... dorosłą pani z kosmosu albo ooo ufoludek xD

    dminika-w

    OdpowiedzUsuń
  80. Miss Lalunia napisałaś :

    OMG!
    Współczuje ci! Dziwne z niej dziecko!
    Brak mi słów żeby ją wogule nazwac :/

    A zagłosowałaś na nią na CG :/// Aha tak fajnie ....

    OdpowiedzUsuń
  81. Dwulicowa kopiara bez skrupułów :/


    Siepienka

    OdpowiedzUsuń
  82. przezwisko może:

    Ta która kopiować potrafi.

    albo:

    ksero-kopia. lub: dziecko ksero-kopia albo dziecko-kopia

    Nie wiem nie miałam pomysłów, ale trzeba być bez czelnym żeby tak zrobić!!

    OdpowiedzUsuń
  83. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  84. xero wstrętne i tyle.. po prostu nie ma swojego stylu i kopiuje sławne osoby na stardoll. nie lubię tego słowa ale muszę to powiedzieć: żal mi jej! O!

    Patrycja.H

    OdpowiedzUsuń
  85. Takie są dzieciaki.
    A jeśli to nie jest DZIECKO to z pewnością DZIECIAK lub BACHOR .
    pati-99

    OdpowiedzUsuń
  86. Podobnie, ale wiesz oryginał najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Co za debilka.Nie umie wymyślić innego apartamentu.Tylko od kogoś.Mnie też taka jedna skopiowała caluśką prezentacje.

    OdpowiedzUsuń
  88. ja bym powiedziała że to taka <> gabisi jak można byc takim idiotą ??????????
    pozdrawiam i współczuje
    asiaosyda1379

    OdpowiedzUsuń
  89. Co za kopiara ! Sama nie umnie wymyślić ? Moim zdaniem powinnaś ją zgłosić !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  90. Hahh, nie ma własnego pomysłu na apartament?! Zero oryginalności! Jest twoją kopią!
    Hmm, jak ją nazwać...?

    Dziecko neO

    Jakoś brak mi weny x3

    OdpowiedzUsuń
  91. Nie ma za grosz kreatywności...
    Po prostu jest wredną niepomysłową oraz dziecinną kopiarą... Kóra kopiuje wszystko...

    Pozdrawiam i bardzo wspólczuje

    OdpowiedzUsuń
  92. Do konkursu " zachwiana emocjonalnie, niezrównoważona psychicznie, nie kreatywna ksero"

    OdpowiedzUsuń
  93. PS Mój login na stardoll Helutek98

    OdpowiedzUsuń
  94. Niestety takich ludzi jest dużo ; (
    wyindywidualizowana manipulantka hehe

    OdpowiedzUsuń
  95. Haah. żall mi tej osoby. xd

    moj pomysl to po prostu żul spod lidlaa. ; P
    jakoś mi się tak nasunęło. ; D

    na stardoll jestem MissYou998

    OdpowiedzUsuń
  96. ksero=zero x.x
    to jest jakieś chore . Spoko , rozumiem żeby raz sobie skopiować ubiór MeDoll , ale pokoje ?
    I te jej głupie wymówki " koleżanka robiła mi metamorfozę " czy coś takiego . wtf ?
    Ehh .

    OdpowiedzUsuń
  97. MissYou998 -
    to żul spod lidla , brzmi dziecinnie , jak by dzieci na ulicy na siebie wrzeszczały -.-
    : D

    OdpowiedzUsuń
  98. Mam psezwisko, może niezbyt dobre, ksero-idiotka <33

    OdpowiedzUsuń
  99. kopia-zgapia
    zgapia
    xero
    wyjeb mózgu.
    wandal
    dertruza

    OdpowiedzUsuń
  100. Droga Marti_18!
    Jesteś głupim bachorem bez honoru i kreatywności. Nienawidzę takich ludzi, czy w ogóle wiecie po co jest stardoll? Żeby mieć swój świat, a nie kopiowany świat. Jeżeli nie masz pomysłów to weź sobie od kogoś metamorfozę pokoju, a nie kopiujesz od kogoś. Po kimś ze stardollu bym się tego nie spodziewała, ale są też tacy debile,którzy kopiują; niektórzy nie wiedząc nawet o tym, a niektórzy (tak jak ty) wiedząc o konsekwencjach. Przynajmniej ci pierwszi mają honor i przeproszą, a ty? Teraz twoja kolej, może zostało ci trochę honoru?

    PS: Masz twarz jak Pinokio po inwazji termitów.

    OdpowiedzUsuń
  101. Droga Marti_18!
    Jesteś głupim bachorem bez honoru i kreatywności. Nienawidzę takich ludzi, czy w ogóle wiecie po co jest stardoll? Żeby mieć swój świat, a nie kopiowany świat. Jeżeli nie masz pomysłów to weź sobie od kogoś metamorfozę pokoju, a nie kopiujesz od kogoś. Po kimś ze stardollu bym się tego nie spodziewała, ale są też tacy debile,którzy kopiują; niektórzy nie wiedząc nawet o tym, a niektórzy (tak jak ty) wiedząc o konsekwencjach. Przynajmniej ci pierwszi mają honor i przeproszą, a ty? Teraz twoja kolej, zostało ci trochę honoru?

    PS: Masz twarz jak Pinokio po inwazji termitów.

    OdpowiedzUsuń
  102. dzidzi dzidzi, fikuśne dziecko, ksero kopiarka, dziecinada, psycho-kopiarka ... ona jest chora, jeśli by tylko skorzystała z tego i zrobiła troche podobne to rozumiem. A to żeby z niej nie kopiować jest okropne! Gdybym miała popularnego bloga też bym o tym napisała. Nie martw się! Mój nick na stardoll to natalia1999xx czyli taka nazwa jak tu:)

    OdpowiedzUsuń
  103. teraz widać kto tu jest DZIECKIEM,
    KTÓRE NIE POTRAFI NIC WYMYŚŁIĆ SAMEMU??

    ona

    a to moje propozycje:

    dziecko neo.
    żal.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. dobre pytanie, jak kogoś takiego nazwać? ja też się nad tym zastanawiam mówi żeby nie kopiować, skopiowanego przez nią apartamentu. Ona napisała, że ten kto kopiuje jest dzieckiem czy coś w tym stylu więc najlepiej ją nazwać: "Copying-child"

    Missanna977

    OdpowiedzUsuń
  105. To zwykły dzieciuch, dziecioróbstwo, które zaciera poszlaki tym, żeby od niej nie zgapiać, chociaż sama zgapia od innych.

    OdpowiedzUsuń
  106. Dziewczyneczka która zazdrości innym pomysłów - jednym słowem dziwaczka

    OdpowiedzUsuń
  107. Hehe, ona jest głupsza od mojej kuzynki, która jak ty ubierzesz sie za stracha na wróble, to ona zrobi to samo ; ))

    może ,,siódme skopiowane dziecko kserokopiarki z jedyną funkcją ctrl+c+v''

    Dziękuję ; DD

    esmie_stewart

    OdpowiedzUsuń
  108. nazwa- skopiowany dzieciuch :P

    Mój login- Pink-princes1

    Zgadzam się z wszystkimi:D

    OdpowiedzUsuń
  109. Pozerka , Pokopowiana lala , kopnik , Kopiarz , maluśka kopiarka




    Nie kopiuj czyjegoś apartamentu bo ci grozi brak talentu ! To taki wierszyk :D

    Gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  110. Ja to widzialam kilka dni temu, ale nie chcialam zglaszac bo to moja kolezanka, a po resztą nawet zadnej z was nie pisze to na prezentacji.

    OdpowiedzUsuń
  111. Dziecko nie umiejące się zachować !!!! Jaka gówniara weś przestań nie mam żądnej propozycji najlepiej to zgłosiłabym ją do admina i tyle ^^ :*

    OdpowiedzUsuń
  112. przepraszam za tak wulgarne ale innych się nie da : kretynka, dziwka (choć nawet one teraz na takie określenie nie zasługują)
    Patiopea

    OdpowiedzUsuń
  113. A więc nazwę ją tak :

    Dwulicowa kopiara ,bez własnego pomysłu na konto ,niepotrafiąca wymyślić czegoś oryginalnego . Potrafiąca tylko kopiować czyjeś dzieła ,beztalęcie .Kłamczucha i dziecko ,1 roczne. Bo tylko 1 roczne dzicko potrafiło by skopiować i napisać w prezentacji takie coś!!!


    Nierozumiem że tacy ludzie istnieją. Przecież wie że jesteś popularna , więc każdy kto wejdzie na jej konto to odrazu się skapnie że jest kopiarą ;/

    Można jej tylko współczuć tego że nieumie wymyślić czegoś sama!!!

    Pozdrawiam serdecznie ;D

    Sims885

    OdpowiedzUsuń
  114. beztalęcie, nierób, kopiara, Gówniara, chciwa, niemądra, dziwna, dwulicowa, smarkata xD


    a.n.k.a.xDD

    P.S popieram cię Gabiśka bo też mam 1 kopiarkę na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Cześć, chciałam powiedzieć, że niejaka Demi114 skopiowała CAŁĄ Twoją prezentację. W księdze gości napisałam jej, by zmieniła jej treść. Jednak ona usunęła mój komentarz :/

    OdpowiedzUsuń
  116. Droga kopiarska idiotko marti_18.
    Czy kopiowanie to jest fajne?Nie chyba co.A jak byś się czuła jak to by ktoś od ciebie kopiował co?No jak skończona idiotka nie?To ty zamknij pokoiki wszystkie przeproś Gabi i Gosie i będzie wszystko dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  117. Oto co napisała w prezentacji: "Może i jestem kopiarą, ale przecież mam do tego prawo." Haha...: D : D

    OdpowiedzUsuń
  118. Weście ona jakaś powalona najlepiej ją nazwać mordoklejka
    mordo bo ma mordę a nie buzie a klejka bo się przykleiła i kopiuje

    OdpowiedzUsuń
  119. Wiecie, ta kuchnia jest praktycznie inna;]

    OdpowiedzUsuń
  120. A to kopiara . Małe dziecko normalnie które same nie może nic wymyślić . Idiotka normalnie .

    OdpowiedzUsuń
  121. marti-kopieinschtein .;]
    Henisia6

    OdpowiedzUsuń
  122. szujaa. !

    szmiraa..!!


    dysiamisia12

    OdpowiedzUsuń
  123. ja mam dla niej świetną nazwe która mieści wszystkie wasze propozycje :
    kopidiotkiaa-marti

    OdpowiedzUsuń
  124. OMG.Po pierwsze ma dziecko. Po drugie ona tylko zazdrości i chce być tak samo fajna

    OdpowiedzUsuń
  125. Uważam że te pokoje są bardzo podobne, ale ta dziewczyna może was nawet nie znać,. Może po prostu ma podobny gust, ja bym też tak dobrała meble. Nie chce mówić że jest niewinna ponieważ widać duże podobieństwo ale oskarżać też nie można

    OdpowiedzUsuń
  126. kuchnie nie wygląda na podrobioną jest inna

    OdpowiedzUsuń
  127. Kopiaa! . xD
    Ja bym tak nie mogła, ale widocznie są tacy ludzie, którzy są jeszcze dziećmi.. Heh.. ;pp

    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  128. Kiedyś grałam w to ; ;/
    poprostu bez komentarza pokoje nie są identyczne mogła się inspirować a kuchnia to coś innego !
    PS: nie nazywajcie dzieci dziećmi skoro sami nimi jesteśmy ..

    OdpowiedzUsuń
  129. cóż jest po prostu idiotką. Jeżeli tak kopiuje to pewnie nie ma własnych pomysłów na życie

    OdpowiedzUsuń
  130. Z kuchnią przesadziłyście -,-

    OdpowiedzUsuń
  131. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  132. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  133. dziecko neoneostrady , kopiosmark mendowy, góral pod kloszem, luserowy łoś lub kopia neo

    JESTEM OBSERWATOREM

    NICK: serduszko5554

    OdpowiedzUsuń
  134. dziecko neoneostrady , kopiosmark mendowy, góral pod kloszem, luserowy łoś lub kopia neo

    JESTEM OBSERWATOREM

    NICK: serduszko5554

    OdpowiedzUsuń
  135. bardzo głupia i wredna szuja która jest po prostu zołzą która myśli że jest fajna jak ściągnie coś od kogoś innego i będzie każdemu mowić że to niby jej -.-

    Natchnęło mnie ; D

    Szejli_xD

    OdpowiedzUsuń