2010/07/27

Wyniki konkursu


Oto wyniki konkursu na stylizację tylko z rzeczy które są na wyprzedaży:


1 miejsce - 100 sd - alexandra_95 - nagroda odebrana
2 miejsce - 50 sd - andrzelikag - nagroda odebrana
3 miejsce - 25 sd - JulitQa93 - nagroda odebrana


click to zoom

123xd.jpg

http://img707.imageshack.us/img707/2309/julitqa93.png

Po nagrody proszę się zgłosić do mojej księgi gości.

Jak widzicie stylizacje skromne, ale mnie urzekły i wygrały.
Większość była "przesłodzona", te za to są bardzo delikatne :)

Życzę powodzenia w następnych konkursach! Gabisia9

17 komentarzy:

  1. Rzeczywiście,pierwsza najlepsza,ładna i stylowa.Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. No fajne te stylizacje ;***
    Kiedy będą następne konkursy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za 2 miejsce :]

    ja pokażę moją wcześniejszą wersję.
    http://i29.tinypic.com/20qjmdd.jpg

    xD

    OdpowiedzUsuń
  6. taaak ta pierwsza jest naprawdę bardzo stylowa perfekcyjna ;D, ta andrzelikig taka sobie moim zdaniem - brakuje mi w niej jakiegoś mocnego akcentu ;p natomiast ta trzecia... nie zebym cos miala do julitQa93 ale łączenie deseni to nie najlepszy pomysł.. i te buty..

    no cóż.. gratulacje !!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. a z jakiego sklepu jest ta spudnica
    z 1 miejsca chciałabym ją kupić ?

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki andrzelikag już ją kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne , najbardziej podoba mi się stylizacja JulitQi . : )

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje. zrobiłam bardzo podobną do ostatniej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje. Ciekawe pomysły, no i nie drogie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Szok. Wielkie dzięki.Gratuluje pozostałym dwóm zawodniczką. Bardzo ładne stylizacje ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! Naprawdę pomysłowe i oryginalne! ;D

    OdpowiedzUsuń