2010/07/30

Konkurs

Kochani chciałam Was zaprosić do konkursu na zapraszanie.

Polega on na tym, że każda osoba która zaprosi minimum 3 osoby do obserwatorów naszego bloga bierze automatycznie udział w losowaniu atrakcyjnych nagród. 

Ale UWAGA. Konkurs będzie trwać 2 tygodnie. Jeśli do 14 sierpnia nie będziemy mieć 3000 obserwatorów to konkurs uważam za nie ważny. Nagrody nie będą rozlosowane.

Nagrody które możesz wygrać:
- doładowanie SS na 2 tygodnie
- 100 sd
- 50 sd
- 3 x 10 sd
- 5 x prezent do 5 sd

Zasady:
- osoba która się zapisze do obserwatorów w komentarzu poniżej musi napisać kto ją zaprosił oraz podać swój stardollowy nick, inaczej zgłoszenie będzie nie waże
- aby uniknąć oszustwa można zapraszać tylko osoby które mają powyżej 500 starpointów i widać po kontach że są  używane regularnie
 - w razie oszustwa uczestnik zostaje zdyskwalifikowany

plus zasady z naszego regulaminu

 __________________________________________________________________________________

 A tu pod spodem napiszę kilka wskazówek dla nowych osób które nie wiedzą jak się dodać do obserwatorów


 1. Trzeba mieć założone konto w google (jeśli je posiadasz to przejdź do punktu 2)

Aby je założyć
a. wejdź na stronę www.google.pl i w górnym pasku naciśnij Gmail (jak na obrazku w czerwonej ramce)

b. następnie po lewej stronie znajdź napis "utwórz konto" (jak na obrazku poniżej) i kliknij na to

c. wypełnij formularz z swoimi bądź zmyślonymi danymi
d. gotowe, już masz konto

2. Na samym dole naszego bloga naciśnij "Obserwuj"
3. Naciśnij konto Google
4. Zaloguj się na konto
Gotowe! Teraz już jesteś Naszym obserwatorem i zawsze jesteś na czasie, wiesz pierwszy co nowego się dzieje na Stardollu a także prawnie możesz brać udział w naszych konkursach z cennymi nagrodami.

61 komentarzy:

  1. nie biorę udziału xd nie chce mi się i i tak nie wygram ^ ^ xd

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się osoby które zaprosiłam będą się podpisywały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście nie jestem za takimi konkursami [na zapraszanie] więc się nie zgłaszam, chociaż mooże...ale wątpie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie biorę udziału, nigdy mi się nie chciało zapraszać ludzi bo i tak nigdy nie wygram. W końcu dlaczego akurat ja mam wygrać z 2500 innych?

    POowodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miss.Bou ale to bedzie losowanie z pośród osób które zaproszą 3 osoby a nie ze wszystkich obserwatorów. Nie wiadomo ile osób się zgłosi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aha ;) Ale i tak się nie zgłoszę, leń ze mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!
    ;)
    Alusia46

    OdpowiedzUsuń
  8. Wycofuję się

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. spróbuję ;) więc się zgłaszam, ;)

    Justyna-14

    PS. Wyprzedaż w moim bazarze, potrzebuję stardollarów, więc jeśli chcecie coś kupić to piszcie w mojej KG

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. zaprosiła mnie Collector30
    i zg sie przy okazji

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. A co jeżeli zaprosimy jakieś osoby, a one będą już obserwatorami? Liczy się to??.

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się muj nick na stardoll: MegaSylwiaa

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się. OSOBY ,KTÓRE ZAPROSZĘ BĘDĄ TU SIĘ WPISYWAŁY

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się. Będą się tu wpisywać. nick natalia1999xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaprosiła mnie Jagusia160
    Jestem esterka97esti

    OdpowiedzUsuń
  20. Aha, szkoda ;(. Ale zgłaszam się xD

    OdpowiedzUsuń
  21. nie wezmę udziału. nie cierpię takich konkursów

    OdpowiedzUsuń
  22. zg sie ale i tak ten konkurs to głupi pomysł ;(

    OdpowiedzUsuń
  23. zaprosiła mnie _emoszka_
    mój nick na stardoll to mika_111

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaprosiła Jagusia160 :P

    Dropssek

    OdpowiedzUsuń
  25. HEJ : ) MNIE ZAPROSILA _EMOSZKA_ :)
    MAM NADZIEJE ZE WYGRA :) SERDECZNIE POZDRAWIAM :*

    OdpowiedzUsuń
  26. zaprosiła mnie MegaSylwiaa
    muj nick to justyna911

    OdpowiedzUsuń
  27. Zaprosiła mnie MegaSylwiaa
    muj oficjalny nick na stardoll to misskamila10165

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie wezmę udziału , nie lubię takich konkursów ,a po za tym to po co wam , organizować taki konkurs jak macie dużo obserwatorów i z dnia na dzień coraz więcej ;///


    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  29. heja wszystkim super blog.

    Zaprosiła mnie MegaSylwiaa
    a ja na stardoll to lllala

    OdpowiedzUsuń
  30. Zaprosiła mnie Jagusia160 ; ]

    OdpowiedzUsuń
  31. a i moj nick to juliki10 :) a zaprosila mnie _Emoszka_

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja właśnie jestem nowa tutaj ;)
    znajdziecie mnie pod avatarem Michaela Jacksona .

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaprosiła mie _emoszka_
    beyonce1040
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    online-in-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zaprosiła mnie MegaSylwiaa mój nick to CrazyStick

    OdpowiedzUsuń
  35. Zaprosiła mnie Olka_97
    Mój nick na sd to WikuS_PL ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. zg się kliht moja koleżanka joasiawydma zgłodiła się wczesniej ode mnie ponieważ mnie nie było

    OdpowiedzUsuń
  37. raczej się nie zgłoszę :) nie chce mi się zapraszać osób a poza tym wszyscy moi znajomi już obserwują tego loga :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Zaprosiła mnie MegaSylwiaa mój nick to BoskaIzka

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się,mój nick to Anusiaczka99

    OdpowiedzUsuń
  41. Zaprosiła mnie MegaSylwiaa mój nick to BoskaIzkaa

    OdpowiedzUsuń
  42. Zaprosiła mnie MegaSylwiaa muj nick to AgaMigacz

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Mnie _emoszka_ zaprosiła ;)
    Mój login ; Puma1451

    OdpowiedzUsuń
  45. I_am_collector ile jest już członkuw obserwujących tego bloga bo nie wiem!!!????

    OdpowiedzUsuń
  46. Zaprosiła mnie MegaSylwiaa mój nick to olusia868

    OdpowiedzUsuń