2010/07/25

kolejny konkurs !

Świetnie Wam idzie ! Więc postanowiłam, że dzisiaj zrobię " wieczór konkursów ". Mam nadzieję, że pomysł Wam się podoba?
Po 20.00 zapowiem duży konkurs, do wygrania będzie 100 stardollarów, ale o tym będzie potem.
Teraz kolejny mini konkurs!

Nie, nie. Nie chodzi o zgadnięcie jaki ma nick ta dziewczyna, ale kiedy założyła konto na stardoll!
Do wygrania 20 stardollarów+prowizja!
EDIT :
No,no.. Nie sądziłam, że odpowiedź przyjdzie tak szybko! Wygrywa andrzelikag! Zgłoś się po nagrodę w mojej księdze gości :)

15 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ... trudne , a zwłaszcza jak się nie wie kto to jest . x D
    __
    Gratki .

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagadka naprawdę trudna , a tak szybko poszła . ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiecie kto to ? To wy wgl. nie znacie stardoll !
    To jest : cltreanor odrazu ją poznałam !
    Smile-Marti , .MARTI1997

    OdpowiedzUsuń
  7. żalowy konkurs nie każdy wie kto to ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. taa..
    smile-marti a ty znasz wszystkich uzytkownikow stardoll?
    no właśnie -_-
    wex sie tak nie wymadrzaj..

    OdpowiedzUsuń