2010/07/29

Kosmetyki L'OCCTANE już są !!

Nie ma jeszcze sklepu, ale kosmetyki już się pojawiły w Starplazie w dziale NOWOŚCI



Ceny są trochę powalające, ale od czasu LUXE dało się jakoś do tego przyzwyczaić. Moim zdaniem te kosmetyki są super. Polecam szczególnie Blush like a Peony (tu chyba jest błąd, ale zachowałam oryginalną pisownie) a także pomadki są super. Lalkę maluje się nie pomadką a pędzelkiem co daje super efekt. Można dzięki temu bardziej precyzyjnie pomalować usta a także użyć efekt "cienia". 

A Wy jakie macie odczucia, co myślicie o tych nowych kosmetykach?

29 komentarzy:

  1. Ale ogólnie kosmetyki są spoko xD

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie puder średni, reszta fajna ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. dlaczego jest błąd w nazwie o.O chyba, że coś już poprawili... blush like a peony, wszystko ok Peony to nazwa kwiatu - po polsku piwonia ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. westik92:
    naprawdę ?? nie wiedziałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. nic specjalnego, ale rzeczywiście lepiej z tym pędzlem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Właśnie kupiłam sobie jedną szminke! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są świetne, kupiłam sobie fioletowy cień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie cienie są za delikatne ale te szminki ;)

    xDziom

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda że nie zrobiom jakis kosmetyków dla nss

    OdpowiedzUsuń
  10. Super , a szczególnie ten pędzelek . ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupię coś , ale jak już będzie można zarabiać . : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda że nie ma cieni w odcieniach turkusu , fioletu, zieleni itp. ;D a ogólnie to spoko może coś kupie ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. puder taki sobie, ale cienie bardzo mi sie podobaja i jedna rozowa pomadka.
    zrobilam juz jeden makijaż:

    http://img213.imageshack.us/i/occtanesahami1996.png/

    OdpowiedzUsuń
  14. Do bani.Nie dość że drogie prawie jak LUXE to jeszcze nie chce się nanieść na oczy.A te kolory szminek się zmieniają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze zrobilam do tego stroj ;)

    http://img42.imageshack.us/i/strojsahami1996.png/

    OdpowiedzUsuń
  16. http://swiatowym-okiem-stardoll.blogspot.com/ - współautorka skopiowała na tym blogu ten post.
    *na stardoll jestem missklaudiamiss, dokładny adres postu - http://swiatowym-okiem-stardoll.blogspot.com/2010/07/kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Cienie są beznadziejne. Ledwo je widać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Opakowania są śliczne, ale ich zawartość już trochę zawodzi. Ceny są straszne. Cienie ładne, ale bez rewelacji. Moim zdaniem to samo tyczy się pomadek: niby cienki pędzelek, a jednak, nie wiem czy zauważyłyście, stawia grubą kreskę. Za to absolutnie zakochałam się w pudrze blush like a peony *.* Pewnie dodadzą jeszcze inne kolory (mam taką nadzieję), ale już za ten biję przed nimi pokłony. Zawsze miałam problem z rozprowadzeniem pudru i ten jest po prostu idealny! Mimo ceny od razu go kupiłam. I takie powinny być wszystkie kosmetyki na stardollu ;) Aż proszące, żeby je kupić.

    OdpowiedzUsuń
  19. MissRihanna1902, a przeczytałaś cały post dokładnie ? to takie słodkie jak małe dziewczynki chcą okazać się mONdre :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kupiłam szminkę i cień rózowy

    OdpowiedzUsuń
  21. super :)
    ja już kupiłam kilka kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń