2010/07/18

Reklama- Izusia868

http://gfx.efotek.pl/images/3bnaq1loen18s5k8pekl.png

25 komentarzy:

  1. Ja zostałam na tym blogu obserwatorem i nie dostałam prezętu!!! ;/
    Nie polecam, właścicielka oszukuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Angeliko1 ! Wysyłam prezenty tylko trzeba sie po nie zgłosić ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok, już się zgłaszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale nie tu tylko na moim blogu !!! xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam ten blog ,jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej wiecie może gdzie haslo sie zminia?; 0

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet Nawet : ) Ale Mi Tak Obojętne P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zobaczyłam , i nie ma tam nic ciekawego, nie zgłoszę się , bo nie potrzebuje metamorfozy ;p


    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny blog ^^
    A oceny czytam cały czas :P

    OdpowiedzUsuń
  10. już się dodałam :))


    Może coś wygram ??

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie doczytałam się , ale można wygrać nagrody . : P

    OdpowiedzUsuń