2018/03/21

Polowanie na ubranie

Kolejna niespodzianka dzisiaj!
Wróciłem, może się nie cieszycie, ale ja bardzo.
Powracam z "Polowaniem na ubranie", które od teraz pojawiać się będzie w środy. Moje post nie będą wyglądały jak kiedyś, ponieważ w stylizacjach będę używać więcej niż jednej rzeczy kupionej w bazarze w dobrej cenie. Pojawią się również ubrania limitowane, dzisiaj są to dwie rzeczy. W pierwszej stylizacji perełkami są buty kupione za 10sd, pochodzące z Nelly.com oraz limitowana torebka z LE, która kosztowała 39sd. Drugi outfit opiera się na limitowanych kozakach ze sklepu Strike a Pose, kosztowały one 89sd, może nie jest to mało, ale była to najniższa cena za jaką je widziałem.
Jak się Wam podobają moje stylki i co sądzicie o moich zakupach?

Ps: Może dzięki temu postowi będzie Wam łatwiej zgadywać w "Rozpoznaj Stylistę"
1. Naszyjniki-Velvet Orchid+Vinyl+Mr.+Fallen Angel, Bluzka-Archive, Torebka-LE, Spodnie-Evil Panda, Buty-Nelly.com

2. Czapka-Original Future, Naszyjnik-LE, Bluza-Stardoll Feat., Pasek-LE, Spódnica(Sukienka)-Marc Jacobs, Torebka-Subcoulture, Buty-SaP

51 komentarzy:

  1. Druga stylizacja bardzo mi się podoba. Cieszę się, że wróciłeś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie są one nudne, są ciekawe, mają swój harakter, mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to mi chodziło, miały być ciekawe i oryginalne:)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  3. Jak wyglądają te buty z pierwszej stylizacji? Bo widać aby kawałek ;/ śliczne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  4. super, że wróciłeś!
    obie stylizacje bardzo mi się podobają. Zawsze mam problem z umieszczeniem torebki tam gdzie nie widać rąk, a u Ciebie wygląda to super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, bałem się że będzie wyglądać jakby torba latała za doll.

      Usuń
    2. Właśnie wygląda to bardzo dobrze!

      Usuń
  5. Torebka z LE absolutnie świetna, stylizacje jak najbardziej udane! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne stylizacje, chociaż pierwsza totalnie nie w moim klimacie, zwłaszcza te łańcuchy na szyi, dlatego też bardziej podoba mi się druga, choć spodnie w pierwszej wyglądają bardzo dobrze z tą bluzką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był taki eksperyment, chciałem zrobić coś innego niż zwykle. Miały być streetowo-roskowe stylki, dlatego te łańcuchy.

      Usuń
    2. nie wiem dlaczego przeczytalam streetowo-rosyjskie... XDDD

      Usuń
    3. Rosyjskie też mogą być:)

      Usuń
  7. 1 mi się bardziej podoba. Jeśli chodzi o 2 to nie lubię tej czapki. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz widzę, że mogłem przesadzić z jej wielkością, ale ogólnie ostatnio ją bardzo polubiłem i często używam.

      Usuń
  8. Fajnie Cię znowu widzieć! Nie odjaniepawlaj już i zostań z nami na dłużej c: Jak dla mnie obie mega, no ale to dlatego, że lubię Twój styl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od teraz będę grzecznym chłopcem i już nie będę nic odjaniepawlać.

      Usuń
  9. Strasznie mi się podobają Twoje stylizacje. Miło widzieć jak się rozwijasz. Kiedyś gadałam z Dominiką i obie zachwycałyśmy się Twoim progresem w robieniu stylizacji, petarda! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak oglądam stylki które dodawałem na początku to się załamuję. Jak ja mogłem to dodać? Co ja wtedy myślałem? Mam nadzieję, że jak za kilka miesięcy zobaczę te dwa twory to nie będę miał takich samych myśli.

      Usuń
  10. Jej, jak ja nie cierpię butów z platformą xD ale tak to nie są złe, chociaż szczerze przyznaję, że żadna nie zrobiła na mnie efektu "wow". Jakoś nie mogę się przełamać do twojej estetyki, ale z chęcią zobaczę więcej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W realu jestem dosyć niski, więc na stardoll dodaję sobie wzrostu platformami:) Może kiedyś stworzę coś co przypadnie Ci do gustu w 100%

      Usuń
    2. 158cm here ;) też liczę na to, że jeszcze mnie zachwycisz

      Usuń
  11. Jeeej, fajnie, że wróciłeś! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się to co tutaj tworzysz! Rób tak dalej, Wiktorze!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pytanie, dlaczego w spisie redakcji jedynie Rockarolla nie ma wpisanego imienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma podanego imienia także na profilu sd. Nie podała i szanujemy to, nie wyciągamy informacji na siłę. :)

      Usuń
    2. Rozumiem, przepraszam za moją ciekawość, nie miałem na celu być wścibski.

      Usuń
  14. Boskie, zwłaszcza pierwsza - zazdroszczę bluzki! Raz mi się przewinęła za 30sd w bazaarze i do tej pory żałuję, że nie kupiłam :( Oby pojawiła się w Callie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cherry ja chętnie posiedze na bazarze i na bank znajdę ją za grosze :D będę zapewne i nie długo robiła SS to sprzedam ci ją xD

      martusia-16

      Usuń
    2. Mi również podoba się ta bluzka, niestety też nie mogłem jej długo znaleźć, ale moja koleżanka mi ją kupiła za 6 lub 7sd.

      Usuń
    3. Martusia - ❤❤❤!!!

      Usuń
  15. Nie padłam z zachwytu, ale podobają mi się stylizacje. ;) Rzeczy "okazje" hm... no takie 5/10, tylko torba fajna. Dobrze, że piszesz, brakowało Cię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następnym razem uda mi się ciebie powalić moimi zakupami.

      Usuń
  16. pierwsza stylizacja mi się podoba,jak ja uwielbiam kratę xD idę kupować te spodnie haha druga też jest ładna,ale wywaliłabym czapkę,bo jakoś mi tu nie pasuje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przyczyniłem się do twoich zakupów:)

      Usuń
    2. poza tym patrzę,że te spodnie wydłużają nogi

      martusia-16

      Usuń
  17. Pierwsza stylka super, moje klimaty <3
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że ci się podoba. Dzięki:)

      Usuń
  18. Druga podbiła serduszko me :3 Fajnie, że jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsza nie przemawia jakoś do mnie przez te spodnie. Druga podoba mi się o wiele bardziej i przez Ciebie sama kupiłam ten sweter ze "stardoll feat" :)

    anime-girlxd

    OdpowiedzUsuń
  21. Żadna nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń