2018/03/28

Polowanie na ubranie

Witajcie, tym razem dwie mroczne propozycje z wykorzystaniem trzech tanich artykułów kupionych przeze mnie w bazarze. W pierwszej stylizacji perełkami są: Sukienka z Fallen Angel którą kupiłem za 14sd, od kiedy tylko ją zobaczyłem zakochałem się w niej. Niestety gdy szukałem jej na Facebooku, blogach lub u innych użytkowników kosztowała majątek. Ostatecznie kupiłem ją bardzo tanio i jestem z niej zadowolony. Drugą perełką w tej stylizacji jest marynarka, łączy mnie z nią wiele. Kupowałem ją i sprzedawałem już cztery razy, bo nigdy nie umiałem jej wystylizować, dzisiaj mój pierwszy look z którego jestem zadowolony. W następnym outficie perełką jest futrzana narzuta Marc Jacobs z pierwszej kolekcji tribute tego projektanta na stardoll. Ja osobiście uwielbiam futra i jak zobaczyłem je za 22sd, wiedziałem, że będzie moje. 
Powiedzcie co sądzicie o moich stylizacjach i czy Wy tez kupilibyście te artykuły.
1. Marynarka-Callie's Picks, Kombinezon-Vinyl, Naszyjnik-Sukbouture, Suknia-Fallen Angel, Torebka-Museum Mile, Buty-Windows On The World

2. Beret-Pearls, Stanik-Melbourne Minimalism, Pasek z szelkami-Decades, Futro-Marc Jacobs, Spódnica-Nelly.com, Torebka-Young Hollywood, Bransoletka-Mr., Kabaretki-Callie's Picks, Buty-PopShop

14 komentarzy:

  1. pierwsza stylizacja jest fajna,ale buty bym zmieniła,druga stylizacja nie podoba mi się

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę futra, wygląda fajnie, ale myślę, że lepiej by się prezentowało z bardziej dopasowanym dołem

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie są świetne. Buty z drugiej są dostępne w plazie?

    OdpowiedzUsuń
  4. druga stylizacja to jest cudo

    OdpowiedzUsuń
  5. trochę przekombinowane te stylki jak dla mnie, ale nie są złe. Marynarkę mam jeszcze z oryginalnego sklepu i nigdy jej nie ubrałam xd ale bardzo mi się podoba więc zostaje

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podobają, a druga to w ogóle mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kompletnie nie mój klimat, jednak druga bardziej urzeka.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Futrzana narzuta Marc Jacobs... marzę o niej...
    Stylizacje sa oryginalne i podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne dollki. Moje klimaty rok temu :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza jest kompletnie nie dla mnie, ale druga jest ładna. Swoją drogą raz znalazłam to futro za 13 SD na bazaarze :D

    OdpowiedzUsuń