2018/03/25

Dobry projektant - DiaFlash

Hej wszystkim! 

Dzisiejszą projektantką jest DiaFlash





Pochodzi ona z Wielkiej Brytanii, na Stardoll jest od 2013 roku i ma 19 lat. Zajmuje się projektowaniem włosów, dawniej również ust. Na swoim koncie ma również wiele nagród Gorącej Fryzury. Cena za aktualnie dostępne peruki wynosi od 61-89 stardollarów. Poniżej zamieszczam Wam jej projekty oraz wygląd Doll:











Co sądzicie o dzisiejszej projektantce? Podobają Wam się projekty?
Czekam na Wasze komentarze! 💓






17 komentarzy:

  1. Znam ją z instagrama. Ma ekstra włosy i oryginalną dollkę. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabawna, oryginalna, podoba mi się jej styl :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ma projekty. Chyba czas na nowy blond. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super projekty! Muszę ją koniecznie sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne! Nie można oderwać oczu. Chyba pora rozstać się z oszczędnościami XD
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam ją kiedyś na Spotlight i zachwyciłam się jej oryginalną, pin-upową dollką. Nie wiedziałam natomiast, że jest projektantką i bardzo się cieszę, że ją tutaj pokazałaś, bo jej projekty są niesamowite! Na pewno coś u niej kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna doll, projekty również są ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te vintage włosy są boskie!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dokładne projekty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te które chciałabym kupić są już usunięte :( może za jakiś czas jak zrobi coś nowego to się skuszę. Bardzo podoba mi się jej pomysł na lalkę!

    OdpowiedzUsuń