2018/03/30

Jedna rzecz, trzy sposoby

Nadszedł czas na Basics, a konkretnie sukienki, które widzicie powyżej.  Kosztują 52 sm, więc są tanie jak barszcz. Nie należą do najpiękniejszych, ale mimo wszystko są przydatne. Ja najbardziej lubię wykorzystywać koronkę, która zdobi dół sukienki. Czasem też używam jej jako topu. Na palcach u jednej ręki mogłabym policzyć stylizacje, w których użyłam tej sukienki jako sukienki. Czarna jeszcze jakoś ujdzie, ale biała wygląda - w moim mniemaniu - jak koszula nocna. Nie umiem jej wykorzystać w całości i zrobić stylizacji, która się jakoś obroni. Niemniej, uważam, że warto mieć w szafie te sukienki - a nóż się przydadzą. :)


15 komentarzy:

  1. Stylizacje świetne, ale 2 najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podoba mi się trzecia stylizacja, ale pierwsza też jest fajna.

    OdpowiedzUsuń
  3. druga i trzecia jak dla mnie bomba! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza i druga wyglądają dla mnie najlepiej! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się druga stylizacja, z pominięciem tych babcinych rajstop, które moim zdaniem kompletnie nie pasują; ostatni look to taka ciotka, która została zaproszona z okazji pierwszej komunii swojego siostrzeńca. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaśmiałam się z drugiej części zdania, ale potem uświadomiłam sobie, że ja niedawno byłam taką ciotką na komunii mojego siostrzeńca :/ Co prawda ubrałam się zgoła inaczej, ale i tak porównanie deprymuje XD

      Usuń
  6. dla mnie te sukienki się nie podobają xd jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się tylko 3 propozycja :) druga jest fajna,ale te rajstopy są brzydkie xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga jest wspaniała. Te po bokach też nie są złe, ale to środkowa skradła mi serce

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 i 2 są na prawdę świetne, 3 trochę tak nie bardzo, ale bardzo podoba mi się marynarka+pasek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nawet lubię te sukienki, wlasnie ze względu na te koronki. Ze stylizacji najlepsza jest 2, ale zdjęłabym te rajstopy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza stylizacja jak dla mnie masakra. Dałaś trochę tego, trochę tamtego, owego +jeszcze ta sukienka. Genaralnie mikser. Druga świetna. Trzecia średnia, stać cię na więcej :D Ogólnie dobry pomysł na ten element garderoby (oprócz pierwszej - kurtka/płaszcz jak dla mnie do wymiany)

    OdpowiedzUsuń
  11. Środkowa stylizacja prześwietna <3 Bardzo lubię tą klasyczną małą czarną.
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  12. Druga byłaby ładna bez rajstop. Pozostałe mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń