2018/03/05

METAMORFOZA: WERRA.

Cześć! Dzisiaj metamorfozę przeszła Werra. 
Ze względu na propozycję pod ostatnim postem, postanowiłam dodać zbliżenie twarzy. 
Dziękuję serdecznie za wszystkie pozytywne komentarze - dajecie mi mega motywującego kopa do dalszego działania! :D




 Przed: Trochę jakby wkradł się chaos do tej stylizacji. Nadmiar tatuaży, źle założony pasek i okulary niestety nie pasują do tej fryzury. Podoba mi się natomiast kolorystyka. Przygaszona zieleń zestawiona z jaskrawym żółtym wygląda super! 

Po: Zobaczyłam w szafie tę kurtkę i musiałam jej użyć! Kurczę, ale Ci zazdroszczę, że ją masz! Jeśli ktoś taką sprzedaje to niech się zgłosi do mnie:D Znalazłam też ten super sweter z Fendi, pod który podłożyłam dwie bluzki w tym samym kolorze, żeby dziurki nie wprowadzały chaosu. Natomiast jeśli chodzi o makijaż to zmieniłam kształt brwi i kolor cieni, usta pozostały te same, zmieniłam jedynie kolor i odrobinę je obniżyłam. Dodałam też trochę różu i te genialne rude włosy.


Jak według Was wypadła dzisiejsza metamorfoza? :D

20 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się Twoja praca! Kolejny raz nie mogę się doczekać własnej :3
    Stylizacja przed nie podoba mi się. Tak jak napisałaś - jest w niej chaos. Stylizacja po... Ojej! Jest piękna, choć prosta.
    Co do makijażu podoba mi się równie przed jak i po.
    Czekam na więcej! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lalka po wygląda mega. Nie mogę się doczekać mojej metamorfozy, bo mojej dollce bardzo się ona przyda xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja przed faktycznie jest troszkę chaotyczna, ta po- świetna, ale przeszkadzają mi paski na zakolanówkach, dałabym jakieś inne. Makijaże oba są super. Czekam na swoją kolej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uczestniczka metamorfozy nie ma w szafie innych ^^

      Usuń
  4. stylizacja przed jest fatalna,te ciuchy dla mnie są brzydkie :/ natomiast stylizacja po jest świetna,uwielbiam nosić w realu zakolanówki :) szkoda tylko,że na tych są te białe paski,makijaż przed jest ładny ale razi mnie to że na włosy nachodzą rysy,makijaż po jest ładny lecz nie podoba mi się ta zielona kreska :c

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko bardzo ładnie. Podoba mi się zarówno przed jak i po.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi przeszkadza zmieszanie złotych i srebrnych akcentów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Doll po jest taka piękna *.* Stylizacja przed jest faktycznie zbyt chaotyczna, ale po naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po, stylizacja wygląda znacznie lepiej. Przyczepiłabym się tylko makijażu. Trochę za dużo się dzieje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twarz doll o wiele bardziej podoba mi się po, natomiast odnośnie stylizacji mam mieszane uczucia, bo niby jest ładna, ale z drugiej strony prezentuje zupełnie inny styl niż przed

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to metamorfoza i styl właśnie ma być totalnie inny niż przed:D

      Usuń
    2. Aa, to zmienia postać rzeczy ^^

      Usuń
  10. Całokształt "po" bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabyś dawać lepsze zbliżenie na makijaż twarzy? Bo chciałabym zobaczyć oko a jak przybliżę to mam rozpikselowane.. :/ Stylizacja ładna. Metamorfoza udana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pierwszym poście napisałam, że nie lubię robić makijaży, więc wolałabym nie poddawać ich ocenie. Staram się tylko zmienić wygląd doll i dopasować go do stylizacji. Zdjęcie powiększonych twarzy dodaję jedynie w celach poglądowych i żeby uatrakcyjnić wygląd postu:D Ale następnym razem postaram się dodać coś w lepszej jakości:)

      Usuń
    2. Ale ja nie do oceny chce, chce po prostu zobaczyć wykonanie tego a taka jakość mi to uniemożliwia

      Usuń