2018/03/19

METAMORFOZA: OLA4077

Czołem! Dzisiaj pora na Olę4077. 
 Co tam u Was słychać? Jak sytuacja z pogodą? Bo u mnie jest naprawdę piękna zima tej wiosny xD




PRZED: Cudna stylizacja. Idealna pod względem kolorystycznym i w ogóle. Twarz także jest śliczna, może zdjęłąbym tylko jedną z masek, tą która wyostrza rysy doll i dała jakąś delikatniejszą. Makijaż oczu jest co prawda gotową biżuterią, ale uważam że pasuje do dollki jak żaden inny :)

PO: W stylizacji koniecznie chciałam użyć tego przezroczystego kombinezonu, do którego pasowała mi sukienka z rozcięciem, a że nie znalazłam takiej jakiej chciałam, to zrobiłam ją z kilku innych. Twarz przeszła dosyć dużą metamorfozę;D Zdjęłam wszystkie maski i nadałam dollce makijażem trochę okrągłych rysów. Nie mogłam też nic wymyślić z oczami, ponieważ ich kształt nie chciał ze mną współpracować, więc po prostu zmieniłam na inny, aczkolwiek dostępny dla NSS. Usta pozostały te same, zmieniłam jedynie kolor. Dodałam też kolczyki, których nie było w szafie, ale są za to w plazie, w dodatku za sm, więc polecam kupić^^



Jak myślicie? Udana metamorfoza?
 

23 komentarze:

  1. OMG! OMG! OMG! DOSKONAŁA ZMIANA! ZDECYDOWANIE PO LEPIEJ!!!! KOCHAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zobaczyłam metamorfoze pierwsze co chciałam napisać to "OMG" czemu mnie wyprzedziłaś? XD

      Usuń
  2. Zmiana zdecydowanie na plus, zwłaszcza jeśli chodzi o stylizacje (nie umniejszając przy tym tej przed metamorfozą - też jest bardzo ładna).

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja po to jest cudo :D Co do makijażu to twarz podoba mi się zarówno przed jak i po :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Doll w stylizacji po i makijażu wygląda świetnie. Make-up i fryzura świetnie łączą się ze stylką :) Makijaże oba mi się podobają, każdy ma w sobie "to coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Przed" jest super, ale "po" to po prostu PETARDA! Sukienka DIY wspaniała, a co do twarzy to sama chętnie bym taką sobie stworzyła.
    misszuzanna4040

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja będę okrutna :((( dla mnie stylizacja po jest koszmarna,nie rozumiem tego nawalenia kilku spódnic na siebie :/// wolę stylizację przed,ale jeśli chodzi o makijaż to podobają mi się obie wersje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W komentarzu wyjaśniłam cel użycia tych spódnic, więc nie wiem co tu jest do nierozumienia xD

      Usuń
  7. Stylizacja po skradła moje serduszko <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Po wygląda znacznie lepiej, ale kompletnie nie widzę tych spódnic. Wiem jaki był zamysł, ale kiecka z basic leży mało naturalnie według mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem:( dopiero na telefonie to widzę, ale niestety nie znalazłam w szafie innej, a bardzo chciałam wykorzystać kombinezon w taki właśnie sposób:D

      Usuń
  9. Niestety zgadzam sie z martusia-16, uważam, że odrobinę przekombinowałaś :p ale twarz po jest śliczna, przed też, ale jednak ciut za ostra

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja po na pierwszy rzut oka jest cudowna, ale mnie razi ta spódnica basics - lepiej byłoby moim zdaniem bez niej. Stylizacja przed jest średnia, makijaże podbają mi się oba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. W obu stylizacjach jest jakieś "ALE"; pierwsza jest dość przeciętna, uważam, że potencjał spódnicy został w niej zmarnowany poprzez banalne dodatki, które osobiście mi się nie podobają, jak i nudną koszulę, natomiast w drugiej nie podobają mi się spódnice, pomysł był świetny, bardzo go doceniam, jednakże z wykonaniem wyszło gorzej, niemniej jednak dobór dodatków mnie przekonuje, jak i pomysł na wykorzystanie kombinezonu. Jeśli chodzi o mejkapo, to w obu wersjach wypada dobrze, cienie w pierwszej są bardzo ładne, dobrze wyglądają na doll, szkoda, że w wersji przed metamorfozą makijaż i stylizacja są odrębne, tworzy się między nimi dysharmonia. Ostatecznie uważam, że metamorfoza się powiodła, doll wygląda bardzo elegancko, zarazem widać w tym Ciebie, to, jaki styl pokazujesz, choć cieszę się, że nie jest on aż tak wyraźny jak we wcześniejszych Twoich metamorfozach, jakie nam przedstawiłaś na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo udana metamorfoza! Świetnie wygląda spódnica, którą stworzyłaś :) A twarze doll obie obłędne (ciekawa jestem co to za oczy przed) <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zacznę od makijażu i włosów - dollka wygląda na panią w podeszłym wieku. Nie wiem co myśleć.
    Koncepcja spódnicy była fajna i w zupełności ją rozumiem, ale to nie wygląda dobrze. Jeden rozporek ok, ale w tym wydaniu wygląda na przekombinowane :( Do reszty się nie przyczepię. Podoba mi się czarny outfit z elementami złota. Jeszcze mogę dodać, że makijaż pasuje do stylizacji, choć w pojedynkę no... raczej jestem na nie. Za tą metamorfozę tak 50/50 ode mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Obydwie ładne, ale sukienka na drugiej jest przekombinowana. Ja bym po prostu założyła zwykłą spódnicę ołówkową.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ajj XD Tak wiem, że makijaż kompletnie nie pasuje do tej stylizacji ;P
    Ale to właśnie tak ze mną czasami jest, że zrobię makijaż do stylizacji. Póżniej stylka mi się nudzi, więc ją zmieniam, a makijaż zostawiam. Akurat powstała taka zwykła i przeciętna ;P
    Stylizacja "po" gdybym miała tę spódnicę to wyglądałaby genialnie! Ale twarzy nie zmieniłabym na zaproponowaną przez Ciebie :D
    Oko, które ma moja doll jest na 5 stronie w drugim rzędzie po prawej stronie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W gotowym makijażu to oczko wygląda super, pomalować kosmetykami było mi gorzej, dlatego zmieniłam, ale to tylko po to, żeby faktycznie było widać różnicę w przed i po:))

      Usuń
  16. Dzięki za spełnienie prośby o lepszej jakości ss makijażu. :) Makijaż jest ładny, ale zawsze brakuje mi przejścia między kolorami, chyba mam na tym punkcie obsesje XD
    Stylizacja wygląda dziwnie, przez tą DIY spódnicę

    OdpowiedzUsuń