2018/03/09

Jedna rzecz, trzy sposoby

A dzisiaj spódniczka, którą widzicie powyżej. Uważam, że jest prześliczna! Możecie ją nabyć w najnowszej kolekcji Callie's Picks. Kosztuje 14 sd (ze zniżką 13). Niestety nie wiem z jakiego sklepu pochodzi oryginalnie, ani też jaka była jej pierwotna cena. Niemniej cieszę się, że Callie ją przywróciła. 
Myślę, że spódnica jest oryginalna i można ją ciekawie wykorzystać. Mi najlepiej łączyło się ją z czernią, choć niewątpliwie pasują także inne kolory. Spódnica jest "bogata", ze względu na niebanalne zdobienia, dlatego trzeba uważać, żeby stylizacji nie "przedobrzyć". Cóż, ja jestem zakochana. Wydaje mi się, że często będziecie widzieć ten ciuszek w moich stylizacjach. A Wam jak się podoba spódnica? Znalazła miejsce w Waszych szafach?


1. kolczyki – Bonjour Bizu, body – Voile, top – Tingeling, torebka – Chanel, buty – Runway
 
2. kolczyki – Endangered Species, bluzka (sukienka) – Special Offer, naszyjnik – Callie's Picks, pasek – Nelly, torebka – Callie's Picks, buty- Gallery Tribute

3. kolczyki – Fallen Angel, choker – Saint Laurent, bluzka – Hot Hot Buys, pasek – It Girls, tatuaż – IN”KD, torebka – Callie's Picks, buty - LE


20 komentarzy:

  1. Wahałam się co do niej, ale teraz na pewno ją kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica jest naprawdę przepiękna.
    Jeżeli mam wyrazić swoje zdanie na temat Twoich stylizacji w dzisiejszym wydaniu to niestety uważam, że właśnie "przedobrzyłaś" :( Najbardziej przemawia do mnie ostatni sposób na tą część garderoby choć i w jej przypadku zrezygnowała bym z chokera.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepiej wypadła pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeszkadza mi, że ostatni ss jest wyżej i torebka w 2 jest ucięta, ale mniejsza;pp Jak patrzę teraz to chyba każdy jest wyżejXD Może tak miało być, idk.

    Nie mam jej, ale stylizacje fajniutkie, pomyślę nad zakupem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, kurde. Faktycznie. Nie zauważyłam, że ucielam..

      Usuń
  5. Spódnica jest śliczna. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzecia stylizacja najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są dobre, ale 3 jest świetna! Przekonałaś mnie do tej spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  8. spódnica oryginalnie pochodzi ze sklepu RIO :) nie wiem jaka jej cena była początkowa,wiem na pewno że w bazarze jest nieuchwytna,ale jeśli już na nią natrafimy to za 400-500 sd :/ spódnicę kupiłam od razu :) co do stylizacji to podoba mi się pierwsza propozycja :) w drugiej zmieniłabym bluzkę,bo ta sukienka darmówka dla mnie jest brzydka :/ w trzeciej wywaliłabym choker,poza tym strasznie nie lubię tej bluzki,a właściwie to nie podobają mi się w niej rękawki :c

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udało mi się znaleźć w google stare zdjęcie z RIO :) http://3.bp.blogspot.com/-cQ1VeM468xw/TxDdijiMORI/AAAAAAAAAGs/WOcZ9OKBAXQ/s1600/rio.PNG

      martusia-16

      Usuń
    2. O, super :D dzieki :D

      Usuń
  9. Ostatnia stylizacja to bomba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódnica mi się podoba, póki co mam ją w liście życzeń, być może kupię. Stylizacje przedstawiają się średnio, dla mnie nic ciekawego, wszystkie bazują na jednej zasadzie, nie widać między nimi różnic. Wszystkie trzy wersje wykorzystania spódnicy są w eleganckim wydaniu, natomiast chciałabym zobaczyć stylizacje z tą spódnicą w różnych wersjach, mimo narzuconej elegancji przez sam wygląd spódnicy. Według mnie pierwsza stylizacja miała potencjał gdyby dodano więcej czerwonych akcentów, te buty są świetne! Niemniej jednak czekam na oryginalny, wymyślny look, bo jak zapewniasz, jeszcze niejednokrotnie jej użyjesz, zatem pozostaje czekać z nadzieją, że nas czymś zaskoczysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zapewniam. Napisałam, że "wydaje mi się". ;)

      Usuń
  11. Hmm... wszystkie stylizacje bazują na tym samym schemacie i kolorach, więc... podobają mi się wszystkie i nie umiem wybrać lepszej:D Bardzo lubię tego typu stylówki, muszę pomyśleć nad kupnem tej spódnicy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A może byś dodała jeszcze jakiś kapelusz? Twoja dollka ma akurat fryzurę, która by pasowała, nie będą wystawać włosy. ;) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie stylizacje są podobne, ale najbardziej podoba mi się trzecia. Co do spódniczki, to nigdy wcześniej jej nie widziałam. Musi być rzadka bo konto mam już 10 lat :D Chyba kupię, myślę, że warto

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwsza i trzecia są cudowne! kupiłam tą spódnicę bez przekonania - teraz wiem, że było warto :D

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwsza najlepsza, ale reszta są okej

    OdpowiedzUsuń