2018/03/03

Sposób na WSG





Ze sporym opóźnieniem, ale... jest. :) Dzisiaj "Sposób..." pojawia się wyjątkowo. W kolejnych tygodniach będzie się pojawiał tak jak do tej pory - w czwartki. O ile będzie z czym przygotować post. ;')
W tym tygodniu otrzymaliśmy sukienkę z Rio. Mam takie samo zdanie jak w przypadku musztardowej wersji - podoba mi się kolor sukienki, fason mniej. Sukienka jest bardzo ozdobna, przez co ciężko dobrać do niej dodatki i jednocześnie uniknąć efektu przeładowania. 
Cherry początkowo była nastawiona sceptycznie, jednak w trakcie tworzenia stylizacji zmieniła zdanie. Ja byłam nastawiona neutralnie wobec tej sukienki i jestem nadal. Stworzenie stylizacji nie jest jakieś szczególnie trudne, tylko trzeba po prostu uważać. :)






kolczyki- Rio, choker - LE, golf - Nelly+Callie's Picks, pasek - Rio, torebka - Special Offer, buty - Tributes Gallery

marynarka - LE, koszula - Off-White, sukienka - Rio, rajstopy - Voile, torebka - Archive + YSL, buty - Philosophy

15 komentarzy:

  1. Obie mnie średnio przekonują, ale bardziej podoba mi się Cherry :P
    Dalej ubolewam nad decyzja adminów. Tak jak żółta mi się podobała, tak teraz tą wersją już jestem znudzona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie mi się nie podobają. Marynarka Cherry jest super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Soxo- Twoja doll wygląda nieziemsko!
    I to właśnie Twoja propozycja podoba mi się zdecydowanie bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cherry udało się zakryć mankamenty sukienki i wydobyć z niej elegancję i zaprezentować w naprawdę ciekawy sposób, te połączenia fioletu z czernią i bielą, świetnie się to prezentuje.
    U Soxo... Mankamenty sukienki nie tylko nie zostały ukryte, ale wręcz całkiem wydobyte. Ten krzyczący róż, tandetne dodatki i tani balejaż tylko pogarszają sprawę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla jednych cos jest mankamentem, dla innych atutem. Dla jednych dodatki są tandetne, dla innych nie. Niemniej dziękuję za opinię

      Usuń
    2. Hej, spokojnie, to tylko moja opinia, nie musisz jej brać do siebie :)

      Usuń
  5. Cherry, gdzie kupowałaś usta?
    A stylizacje mega mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardziej podoba mi się stlyizacja soxo_ , u Cherry przeszkadzają mi rajstopy. Sukienka jest fajna, ale wolę żółtą, gdyż do tego koloru mi prawie nic nie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cherry super stylizacja. U Soxo zdjęłabym może ten golf, ale reszta na +. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje średnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne, ale jednak dziś stylizacja soxo mnie zachwyciła, kolory, kolory, naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie spodziewałam się, że z tej sukienki idzie zrobić coś aż tak eleganckiego

    OdpowiedzUsuń
  11. Elegancka stylizacja od Cherry lepsza, pierwsza mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie Wasze stylizacja zawsze mi się podobają, ale tym razem nie :/ ta sukienka dla mnie jest po prostu brzydka i chyba nikt nie byłby w stanie zrobić z nią czegoś co by misie spodobało :D :/

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  13. Na dobrą sprawę to żadna mi się nie podoba - w pierwszej kolorystyka mi nie odpowiada, a w drugiej to jak to się prezentuje xd

    OdpowiedzUsuń