2018/03/14

Callie's Picks

Callie postanowiła chyba do nas znowu wrócić z regularnymi kolekcjami, a zatem dzisiaj pojawiła się nowa dostawa. Obejmuje ona dwa piętra, a ceny wahają się w granicach 8-48sd oraz 110-140sm.
Podoba mi się to, że tak wiele artykułów (co więcej ładnych) jest za sm. Znajdziemy tam też kilka perełek np. królicze uszka, które z oryginalną metką osiągają cenę kilku tysięcy stardollarów, a które ja sprzedałam za 10sd ponieważ nie znałam ich wartości. Też mieliście takie sytuacje? Jeśli tak, to pewnie wiecie jaki to ból :D 
Ogólnie mam mieszane uczucia co do tej kolekcji, niektóre rzeczy są naprawdę warte uwagi, a niektóre Callie mogła zostawić w spokoju i już o nich nie przypominać.
Kupicie coś?



18 komentarzy:

  1. Callie's podobno ma nas teraz nawiedzać co 2 tygodnie, ale nie wiem ile w tym prawdy, ponieważ przeczytałem to na jakiejś grupie na FB. Ostatnie 3 kolekcje pojawiły się w takich odstępach, więc jest to możliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Callie jak weszła do Plazy pojawiała się właśnie w takich odstępach czasowych i w sumie dosyć długo była w tym regularna :) Byłoby fajnie jakby admini znowu wrócili do tej praktyki, bo wtedy wiadomo ile czasu mamy na kupienie kolekcji zanim pojawi się nowa, która wyprze starą z Plazy, a później z katalogu ;)

      Usuń
  2. na razie kupiłam 3 rzeczy,może potem jeszcze coś dokupię xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobię jakieś zakupy:D
    Cena uszu jest maxymalna 1k.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Callie i cieszę się na te regularne dostawy, zawsze taka nadzieja na jakieś perełki. :D A jest trochę ubrań na które czekam, a nie dam kilku tysięcy sd.
    Kupiłam ten top z 4 manekina, żółtą kurtkę i spódnicę basic :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem na uwagę zasługuje fakt, że w kolekcji pojawiła się bluzka ze starej kolekcji DKNY (zielony top odsłaniający ramiona) - mogę się mylić, bo miałam sporą przerwę na stardoll, ale z tego, co mi wiadomo, stardoll obowiązywał przez spory szmat czasu zakaz ponownego udostępniania ubrań z kolekcji opatrzonych metką DKNY (dlatego rzeczy te osiągały i osiągają tak zawrotne ceny).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd taki zakaz się wziął? Wiadomo?

      Usuń
    2. Również zdziwiłam się, że w końcu pojawiło się DKNY. Ta bluzka jest dosyć tania w oryginalnej metce, jestem zatem bardzo ciekawa czy może przy następnych dostawach Callie przywróci starsze, bardziej wartościowe kolekcje.
      Soxo - no pewne taki warunek w umowie.

      Usuń
    3. Fajnie, że pojawiają się DKNY i starsze rzeczy, ale mam nadzieję, że limitek w Callie's nie przywrócą.

      Usuń
    4. Również liczę na starsze kolekcje, jako, że własne opchnęłam na allegro, teraz chętnie znowu przytuliła bym niektóre z nich, niekoniecznie z oryginalną metką ;) Co się tyczy zakazu - nie wiem do końca jak to było, po wówczas nie grałam (mam konto po młodszej siostrze, więc i ona nie specjalnie zna szczegóły), koniec końców jakoś przy pojawieniu się sklepu Archive, który był protoplastą Callie's Picks, pojawiła się informacja, że DKNY nie wróci w tym sklepie, bo tak wygląda umowa z firmą. Widać zakaz bądź prawa autorskie wygasły (bywa), skoro jednak sięgnęli do kolekcji.

      Usuń
  6. Mi się podoba tylko żółta kurtka :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka rzeczy mi się podoba, a tak poza tym to nie zdążyłam kupić wszystkiego co chciałam z poprzedniej Callie... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dalej w katalogu! Wystarczy wybrać w wyszukiwarce sklep Callie :3

      Usuń
  8. Większość ubrań jest nadal ładna, ale te uszy... przebijają wszystko. No jak wiem, że święta, że taka okazja, no ale bez przesady.
    Kitttly

    OdpowiedzUsuń
  9. Totalnie nie moje kolory, a na dodatek dodane rzeczy są w większości słabe :| to co mi się podoba już wcześniej miałam. Bluzka jest napewno z DKNY, ale nie ma na metce nic co by na to wskazywało.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z pewnością kupię torebkę z 3 manekina na 2 piętrze, bluzkę z DKNY oraz wszystkie artykuły za sm. Reszta jest słaba do tego droga. Przecież w niebieskiej dostawie też była taka kopertówka jak na pierwszym manekinie z 2 piętra i była sporo tańsza (!)

    OdpowiedzUsuń