2018/03/03

Stylizacja

Hej,
 za każdym razem, kiedy próbuję coś zmienić w swojej dollce, trafiam w ten sam punkt. Znów zakupiłam kilka fryzur, które generalnie mi nie pasują. Surprise Najka! Jak inni uczą się na błędach, ja to powtarzam przy każdej większej sumce, którą uda mi się uzbierać. Możecie napisać w komentarzach: The same! Będzie mi miło.

A tu stylizacja ode mnie, miałam problem z torebką więc z niej całkowicie zrezygnowałam.
W topie jestem zakochana, także może się u mnie często pojawiać.
Życzę Wam udanego weekendu.:)



29 komentarzy:

  1. Wyrzuciłabym narzutkę, jakoś mi nie pasuje :P
    Co do tych fryzur to masakra. Mam teraz na sobie blond włosy, które kosztowały mnie 333sd a dollka wygląda jak by miała na sobie tanią perukę xd Choć codziennie mam ochotę ją wkońcu zmienić, to po prostu mi się nie chce, a więc... THE SAME :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ciekawości weszłam do Ciebie i o ile, to ten blond, to wyglądasz w nim fajnie! :D

      Usuń
  2. Nie lubię fryzur z design.
    Stylizacja ładna. Choć jakoś tak smutno, brakuje mi jakiegoś akcentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kurka, nie chciałam przegiąć w drugą stronę, jeśli chodzi o akcenty i dodatki. ;p

      Usuń
  3. Mi się bardzo podoba Twoja stylizacja :D

    Z tymi fryzurami z desing to wg mnie tragedia. Mega mnie wkurza, ze jedna peruka sklada się z miliona części i w związku z tym kosztuje milion dolarow... Najogrzej jak sprzedawca ma w bazarze kilka projektow "na czesci". Wtedy nawet nie wiem co jest do czego... No i do tego wszystkiego (:D) ja mam tak, ze gdy widzę na jakiejs doll wiga, pedze go kupić, ubieram, to okazuję się, ze Soxo wygląda w tym 2/10, gdzie 1 to poniżej krytyki. Pozdrawiam i dziękuję za uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milion części raczej nie. Prędzej 100 tysięcy bo tyle średnio ma człowiek włosów na głowie. A taka hiperrealistyczna fryzura na Stardoll to byłoby coś. xD stardollowy10

      Usuń
    2. Jest wiele hiperrealistycznych włosów na Stardoll, są naprawdę nieziemskie i nieziemsko drogie :D

      Usuń
    3. Ja raz kupiłam 8częściowy wig... musiałam w drugiej karcie wejśc do laski, która miała go na głowie, żeby dopasować. A i tak wyszła kupa <3

      Usuń
    4. Ale podziwiam osoby, które są w stanie coś takiego stworzyć. ;)

      Usuń
    5. Tylko, że robienie takich kilkuczęściowych wigów wiąże się z ryzykiem, że nie wszystkie elementy uda się sprzedać. Komuś może np. wystarczyć 1 element, który sobie dopasuje do jakiejś innej peruki i niektóre części uzna za niepotrzebne. I nie będzie tracił sd na zakup całości. stardollowy10

      Usuń
    6. Ooo, takie sytuacje już miałam! :D Dlatego fajną opcją jest założenie stardollowego konta na facebooku, wtedy łatwiej jest ze sprzedażą i mniejsze szanse, że zostaniesz z jedną częścią. ;)

      Usuń
    7. Jeśli samemu tworzy się wieloczęściowy wig to nie ma żadnego problemu jeśli ktoś kupi tylko jedną część. Jeśli się odsprzedaje czyjś to faktycznie może to być problem i zgadzam się z Najką, że fb ułatwia sprawę :D

      Usuń
  4. ja tych fryzur w ogóle nie kupuję xd raz,że są drogie,dwa nie pasują do mojej doll,a trzy po prostu ich nie lubię xd jeśli chodzi o stylizację to prosta,niby ładna ale coś mi w niej nie pasuje....no tylko nie wiem co :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak bardzo cię rozumiem, coś wygląda ładnie, kupię to i zadowolony z siebie ubieram, a tu nagle okazuje się że wyglądam jak ziemniak. No i oczywiście wszystkim się ta peruka podoba, ale jak spróbuję ją sprzedać to nikt jej nie chce nawet w obniżonej cenie. Dzięki temu mam chyba z 6 bezużytecznych peruk które mi nie pasują a nikt ich nie chce... #Depresja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam dużo włosów, a jak widzę, że nawet za połowę ceny nie chcą zejść to zaczynam wątpić w swój gust. :D

      Usuń
  6. Na początek- #THE SAME
    Stylizacja jest bardzo średnia. Nie podoba mi się bluzka i ta spódnico- spodnie(?) Zdecydowanie brakuje czegoś z dodatków w mocniejszym kolorze, np. czerwonym ze względu na bluzkę. Albo chociaż makijaźu. Z resztą brakuje mi torebki. W tym outficie nie rezygowałabym z niej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież pasek jest z czerwienią :D

      Usuń
    2. Szczerze to nawet nie zwróciłam na niego uwagi, z resztą pasek z malutkimi diamencikami to mało:D

      Usuń
    3. Musiałabym twarz zmieniać do makijażu. A nic kolorystycznie nie pasowało, ze względu na odcień, który znajduje się na topie. ;) Ale dziękuję za opinie.

      Usuń
  7. Dlatego ja najchętniej zakładam dollce fryzury self-made:D
    Stylizacja fajna, podoba mi się, torebka jest zbędna:))

    OdpowiedzUsuń
  8. THE SAME! Ostatnio wydałam 60sd na głupie usta, które okropnie leżały na mojej dolce! :(
    A stylizacja jest super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wykruszę się z Waszego gangu - not the same! :D Moja dollka ma taką twarz, że wygląda ładnie w każdym jednym wigu XD Mogę chwalić pixele, prawda? Nie chcę wyjść na zrozumiałą :D Ale serio, co nie kupię to zawsze jestem zadowolona z tego jak się prezentuje w nowej fryzurce :D
    Stylizacja mi się podoba, chociaż nie jestem fanką tej spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się nie chwal, no. ;( Przydałaby się taka twarz in real, to może i fryzjera by się polubiło. xD

      Usuń
    2. Zarozumiałą* autokorekta XD
      Nooo tak można byłoby żyć :D

      Usuń
    3. W ogóle w realu by się przydały takie opcje jak zmiana koloru włosów jednym kliknięciem xD

      Usuń
    4. Rocka można nosić peruki, codziennie inna fryzura

      Usuń
  10. bardzo fajna stylizacja :) zdecydowanie na plus :P a co do fryzur... ile razy kupiłam coś co później próbowałam jak najszybciej sprzedać bo za nic mi nie pasowało mimo, że u kogoś była przecudowna :D czasem lepiej nic nie zmieniać :D :D

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń