2018/03/09

Makijaż


Hej ;) 
Dziś przychodzę do Was z makijażem oka. Dość nietypowym, ze względu na połączenie koloru skóry z kolorem tęczkówki. No i graficznie przedstawiłam to nieco inaczej. Głównym powodem jest to, że moja doll w ostatnim czasie się zmieniła i nie chciałabym już ingerować w jej twarz. A moje poczynania graficzne zaczynają się i kończą na programie Paint. 
Pierwszy raz, zmieniłam oczy do makijażu i postanowiłam, że będę to robić częściej. 
W końcu nie oszukujmy się, ale pomalowanie oka dla SuperStar jest znacznie prostsze. 

Dzisiejszy makijaż, albo jego część, jest w kolorach niebiesko fioletowych. Z tego względu, że ładnie prezentują się na ciemniejszej karnacji. Kolory przez siebie przechodzą, kolejno: mięta, granat i fiolet. Tu nie ma znaczenie jaka marka cieni, wszystkie zrobią praktycznie ten sam efekt. Dla podkreślenia, nałożyłam niebieską kreskę. ;) 

Jeśli ktoś chciałby udostępnić mi swoją doll do zrobienia makijażu, to bardzo chętnie! ;) 






Miłego piątku ;) 

17 komentarzy:

  1. Granat? :D Ja bym powiedziała, że to błękit, ale co tam.
    Makijaż ładny, ale (lub "i") minimalistyczny.
    Te brwi mi trochę zaburzają efekt, są za blisko siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie dlatego, że kolory na siebie nachodzą i tworzą efekt błękitu. ;D

      Usuń
    2. Według mnie to przez kredkę, ponieważ ona ma w sobie sporo nasyconego błękitu z tego co widzę ;p

      Usuń
  2. Czy tylko ja jestem taka ułomna i nie umiem robić makijażu na stardoll? xD A co do twojego makijażu to podoba mi się! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie umiem xD zawsze wychodzi krzywo ;p

      martusia-16

      Usuń
  3. Bardzo ładny, a jaki równy:o Ale lepiej by wyglądało z cała twarzą, ale mniejsza..
    Ja chętnie udostępnie Ci moją doll, mam jakieś tam cienie, szminki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, ale wolałabym go obejrzeć na całej twarzy doll :D
    Chętnie udostępnię swoją, bo nie umiem jej malować haha

    OdpowiedzUsuń
  5. moja doll mozesz pomalować, troche kosmetyków ostatnio pokupowałam :D
    Makijaż bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. PS. Na mojej też możesz coś stworzyć ;)
      sylwia5278

      Usuń
  7. Bardzo ładny, chociaż jak już zauważono - też wolałabym zobaczyć całą twarz :p

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie,starannie...tylko szkoda że nie widać twarzy doll xd ja mogę udostępnić swoją doll,mam od groma cieni do powiek,szminek-będziesz miała wybór :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń