2018/03/18

Stylizacja

15 komentarzy:

  1. świetna stylizacja,mimo że nie lubię tych spodni :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest genialna! Chyba kupie te spodnie przez Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bym wymieniła jedynie płaszcz c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się podoba. Czerwony i różowy, to trudny temat, ale udało Ci się.

    OdpowiedzUsuń
  5. ŁAŁ. Nic dodać nic ująć, po prostu idealnie :)
    Kitttly

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba! Twoje stylizacje są naprawdę miłe dla oka! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wymieniłabym chyba ten sweterek, bo cała reszta jest super, ale on jakoś mnie tu drażni.

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja nie lubię tych spodni, ale tu wyglądają wspaniale. Super stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziewczęca stylizacja, ładna jest.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za różem jako przewodnim kolorem, ale ta stylizacja jest śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna, podoba mi się że ten ladrynkowy róż przełamałaś czarną torebką i paskiem

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna, bardzo podoba mi się dobór dodatków.

    OdpowiedzUsuń